یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

اسفند 90 - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
چهارشنبه 90 اسفند 10 :: 9:42 صبح ::  نویسنده : کاله

سلام.

قبل از هر چیز باید بگم اون مطلبی که توش از کاله انتقاد کردیم فقط فقط جنبه انتقادی داشت و بس. و من انتظار نداشتم از بعضی ها که به ما توهین کنند و ما رو بی ادب خطاب کنند. بگذریم.... .

اما امروز کاله پیکان حساس ترین بازی لیگ برتر والیبال رو در آمل برگزار می کنند. بازی ای که با برد کاله مقابل سایپا می توانست حساس تر باشد. ولی... . این بازی از ساعت 18 در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار میشه. در اصفهان نیز گیتی مقابل نوین کشاورز بازی میکنه. در کرمان نیز کرمان با باریج اسانس بازی می کند. در مشهدمقدس تیم مشهدالرضا خراسان با هاوش بازی داره و اهواز نفت این شهر با شهرداری تبریز بازی می کنه. شهرداری ارومیه پدیده لیگ امسال نیز با المهدی بازی میکنه این بازی ساعت 18 در ارومیه برگزار میشود. در یزد نیز سایپا با پیشگامان بازی میکند. به نظر نمیرسد سایپا کار چندان راحتی داشته باشد.




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 اسفند 9 :: 7:7 عصر ::  نویسنده : کاله

کمیته انضباطی در جلسه هفتگی خود روز دوشنبه احکام زیر را صادر کرد:

1. مسود آرمات سرمربی نوین: به خاطر رفتار غیرورزشی در بازی با پیکان * 500 هزار تومان جریمه تقدی + تدکر کتبی *

2. محمد شریعتی مربی کاله: به خاطر دریافت کار قرمز در بازی هاوش * یک میلیون تومان جریمه نقدی *

3. سعید معروف بازیکن کاله:  به علت حوادث بازی کاله و گیتی پسند * 5 میلیون جریمه + 1 جلسه محرومیت تعلیقی(90)*

4. محمد موسوی بازیکن گیتی پسند: به خاطر رفتار زشت در بازی با سایپا و کاله * 5 میلیون تومان + 1 جلسه محرومیت *

5. عبدالرضا علیزاده لیبروی کاله: به خاطر دفاع از خود مقابل چاقوکش اصفهانی * 1 میلیون تومان جریمه *  

6. کادر فنی شهرداری تبریز: به علت حرکات غیر ورزشی در بازی با سایپا * یک میلیون جریمه+یک جلسه محرومیت اجباری* 

 

این کمیته از کادر فنی سایپا و کاله و هواداران آملی به خاطر حرکت فرهنگی و همکاری تقدیر و تشکر کرد. 




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 اسفند 9 :: 1:11 عصر ::  نویسنده : کاله

سلام. کاله یکشنبه مقابل سایپا باخت تا ثابت بشه بازیکنان ملی پوش افت زیادی دارند یا به عبارتی حق خیلی از اونا توی تیم ملی نیست. دیروز انتظار زیادی از تیم کاله میرفت تا تیم سایپا را ببره. زرینی ، نادی و نظری افشار که در تیم ملی بازی می کنند دیروز اصلا مثل سابق کار نکردند. غلامی ، علیزاده و معروف که قبلا در تیم ملی بازی می کردند نیز اصلا بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشتند. بازی دیروز فقط حول محور چهار بازی کن میچرخید و برقیه تماشاچی بودند. مهدوی و فیاضی از سایپا و قرا و محمودی از کاله تنها بازیکان متعصب بودند. البته تعصب بازیکنان خارجی سایپا از تعصب خیلی از بازیکنان کاله بیشتر بود. باختی که هواداران را به شدت عصبانی کرد تا جایی که شخصی به نام شهاب قصد حمله به حمزه زرینی را داشت البته به خیر گذشت و شهاب خواستار گفت و گو با زرینی شد.

گذشته از همه اینها باید برای خیلی از بازیکنان کاله تاسف خورد که ادعای ملی پوشی یا ملی پوش شدن دارند ولی قافلند که لیاقتش را ندارند.

البته هنوز هیچ چیزی رو از دست ندادیم و همیشه از تیم حمایت می کنیم ولی انتقاد ما دلیلی بر بی تعصب بودن ما نیست بلکه دلیلی بر تعصب بیش از حد ماست.

فردا هم با پیکان بازی داریم و در این بازی هم مثل همیشه تیمان را تشویق می کنیم. البته لازم ذکره که بعضی از کسانی که دیروز به سالن امدند مثل مجسمه نشسته بودند و تشویق نمی کردند. باخت دیروز هم اشتباه بازیکنان بود و هم بی تعصبی برخی از هوادارنما ها .... .

 

از همین جا از همه آملی خواهش می کنیم اگه نمی توانند تشویق کنند فردا به سالن نیایند و جا را برای آملی های واقعی بگذارند.




موضوع مطلب :
یکشنبه 90 اسفند 7 :: 1:13 صبح ::  نویسنده : کاله

فردا دیدار حساس کاله و سایپا بسیار نفس گیر خواهد بود. من که اصلا خواب به چشام نیمیاد. امشب نیمتونم بخوام. میشه فردا برنده بازی بشیم اون با نتیجه 3 بر 0؟ بگذریم...

اما خبرهای جدید قبل از بازی کاله سایپا:

اول اینکه: حمزه زرینی قول برد را داد و خودش میدونه ما قهرمانی میخواییم.   دوم: مصدومیت علیزاده و شهرام جوون نیز در حال بر طرف شد و میتونن بازی کنند.   سوم: عطایی هم گفت که ما با آنالیز درست میبرییم.  چهارم: همه آملی ها و مازنی ها فردا یک صدا خواهند بود.    پنجم: رضا قرا هو قول داد فردا طوفانی بازی کنه.

 

ششمن: همه آملی های متعصب فردا به سالن پیامبر اعظم میان تا خودشونو نشون بدن و روی سایپا رو کم کنند. 

بچه ها فقط یادتون نره که فردا ساعت 14 همه بیاین و سالن رو پر کنید.




موضوع مطلب :
شنبه 90 اسفند 6 :: 11:38 صبح ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

هفته 26 لیگ برتر والیبال برای کاله و سایپا سرنوشت ساز خواهد بود.

فردا یکشنبه 7اسفند90 نبرد کاله و سایپا در شهرستان آمل برگزار میشود. سایپا برای ادامه صدرنشینی و کاله برای صدرنشینی میجنگند. تیم های اول و دوم جدول سوپر لیگ والیبال فردا در حالی در مقابل هم قرار می گیرند که امتیاز کامل(3) برای هر تیمی نشانه برتری آن تیم خواهد بود.  این بازی ساعت 17 در مجموعه ورزشی پیامبر اعظم برگزار میشود.

اما تنها تعقیب کننده کاله و سایپا برای صدر نشینی نیز مقابل نوین کشاورز بازی میکند. پیکان در تهران میزبان نوین است. این بازی نیز از نظر هواداران کاله داری اهمیت زیادی دارد. در تبریز ، شهرداری این شهر با هاوش بازی میکنه. کرمان ته جدولی امروز میزبان ارومیه است. به نظر نیمرسد ارومیه کار سختی داشته باشد. بازی باریج اسانس و پیشگامان نیز می توانند جذاب باشد هرچند که هیچ کدام از تیم ها به پلی آف صعود نمی کنند.  این بازی در کاشان برگزار میشود. مشهد نیز شاهد دیدار مشهدالرضا و المهدی است. دیگر نماینده اصفهانی نیز با نفت اهواز دیدار میکند. نفت مانند دیگر تیم جنوبی امروز میهمان است.

 

وعده همه آملی ها: فردا ساعت 15 سالن پیامبر اعظم 

کاله سرور سایپا 




موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   >