یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

اسفند 90 - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
دوشنبه 90 اسفند 29 :: 7:9 عصر ::  نویسنده : کاله

کاله قهرمان شد

کاله 3 - سایپا 0

تـــــــــــــــــــبـــــــــــریـــــــــــک




موضوع مطلب :

دیروز در هوای سرد برفی آمل سالن پیامبر اعظم جو گرمی داشت. هر چند نزدیک به یکی دو هزار هوادار پشت درهای بسته مانند اما ساعت 13 سالن پرشده بود و دیگر ظرفیتی نداشت. این بازی که با نتیجه باور نکردی 3 بر 0 به نفع کاله تمام شد کار را به بازی سوم کشاند. بازی سوم این دو تیم فردا (دوشنبه 29 اسفند 90) در کرج برگزار میشود. گیم اول این بازی کاملا کاله برتر بود و 25 بر 12 سایپا را برد گیم دوم هم 25 بر 13 شده بود. اما گیم سوم هر چند که سایپا وضعیت بهتری داشت ولی باز این کاله بود که برد.

در بازی رده بندی پیکان و ارومیه هم 3 بر 1 پیکان برد. این دو تیم مشترک سوم شدند.




موضوع مطلب :
یکشنبه 90 اسفند 28 :: 2:4 عصر ::  نویسنده : کاله

بازدیدکنندگان عزیز به علت دیر آپ کردن وبلاگ از شما عذر خواهی می کنیم.

دیرکرد ما به خاطر سو تفاهم هایی بود پیش آمد.

مدیریت وبلاگ




موضوع مطلب :
چهارشنبه 90 اسفند 24 :: 6:2 عصر ::  نویسنده : کاله

امروز فینال لیگ برتر والیبال در کرج برگزار شد. این بازی که بطور زنده از شبکه سه پخش شد 4 گیم داشت. گیم اول و دوم را سایپا برد. کاله گیم اول را 25 بر 20 باخت اما گیم دوم را 25 بر 18 و 2 امتیاز کمتر از گیم قبل گرفت. کاله در حالی در گیم ها 2 بر 0 عقب بود گیم سوم را برد تا هوادرانش را به برد امیدوار کند. اما نشد. گیم چهارمم درحالی که کاله اختلاف چند امتیازی را جبران کرده بود بازم باخت تا کار برایش تمام شود. در این بازی هواداران کاله و سایپا شدیدا تیم خود را تشویق کردند. جالب است بدانید در این بازی پاسور هردو  کارت زرد دربافت کردند. معروف و مهدوی به خاطر اعتراض زیاد با کارت زرد جریمه شدند. هر چند این بازی 3 بر 1 به نفع سایپا تمام شد اما کاله گیم چهارم خیلی بهتر از سایپا بازی کرد اما متاسفانه یک اشتباه کوچک کار را تمام کرد. حالا آملی ها به بازی روز شنبه در آمل امیدوارند تا میهمان خود را شکست دهند و کار به بازی سوم بکشانند. رضا قرا و شهرام محمودی در این بازی عالی بودند و در سایپا نیز فیاضی ، فائزی و مهدوی بسیار عالی کار کردند. همانطور که گفته شد بازی دوم این دو تیم شنبه 27 اسفند ساعت 15:30 در ورزشگاه پیامبر اعظم آمل برگزار میشود.

اما در دیگر بازی امروز ارومیه با نتیجه 3 بر 1 برد تا اوهم به عنوان یک شهرستانی خود را نشان دهد. این نتیجه برای خیلی ها جالب بود. حالا آقای پیمان اکبری باید دنبال بهانه باشد. اما چه بهانه ای؟ . ارومیه گیم های اول و سوم و چهارم را از پیکان برد. این دو تیم خیلی نزدیک به هم بازی کردند و پیکان در تمامی گیم امتیاز بالای 20 گرفت.




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 اسفند 23 :: 2:24 عصر ::  نویسنده : کاله

لیگ برتر والیبال فردا حساس ترین روز خود را دنبال می کند. دیدار پیکان و ارومیه در تهران از ساعت 17 و کاله و سایپا از ساعت 15:30 شروع میشود.

دیدار فینال این دوره از مسابقات فردا چهارشنبه 24 اسفند 90 بین تیم های کاله و سایپا برگزار میشود. این دیدار از ساعت 15:30 در سالن انقلاب کرج برگزار میشود و به صورت زنده از شبکه 3 پخش خواهد شد. سایپا و کاله دو تیمی از اول لیگ جزو 4 تیم برتر بودند حالا در فینال در مقابل هم قرار میگرند. هر دو تیم یک شگفتی بزرگ برجا گذاشتند. سایپا در دو دیدار متوالی ارومیه را حذف کرد و شگفتی کاله هم سنت شکنی فینال بود. پیمان اکبری که کم آورده بود و چیزی برای گفتن نداشت قطع برق را عامل باخت دانست. خلاصه امیدواریم تیم های شهرستانی این بار به حق خود برسند. هر چند کاله کار سختی دارد اما باید انتظار زیادی از ملی پوشانش داشت.




موضوع مطلب :
1   2   3   4   5   >>   >