یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

اسفند 90 - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
چهارشنبه 90 اسفند 3 :: 12:19 صبح ::  نویسنده : کاله

هفته 25 لیگ برتر والیبال چهارشنبه 3 اسفند در 6 شهر برگزار میشود.

در اولین بازی از ساعت 15:30 پیکان با شهرداری تبریز بازی میکند.(با تعجب بسیار یک بازی والیبال از شبکه 3 پخش میشود.) . بازی دیگری که در تهران برگزار میشود بین تیم های بانک کشاورزی و شهرداری ارومیه است. شهرداری ارومیه برای باقی ماندن در پلی آف نیاز به برد دارد. در کرج نیز سایپا البرز با هاوش گنبد بازی دارد. این بازی حساس ترین بازی هفته 25 است. پیشگامان نیز میزبان کرمان است. نفت اهواز با باریج اسانس بازی سختی را دارد. در مشهدمقدس بازی مشهدالرضا و گیتی پسند اصفهان برگزار میشود.

و کاله شهر آمل نیز در بندرعباس میهمان آلومینیوم بندرعباس است. کاله برای فرار بازی سخت در پلی آف باید این بازی 3 بر 0 ببرد. البته سایپا نیز باید نتیجه بدی بگیرد.

به هر حال حضور سایپا ، کاله و پیکان در پلی آف قطعی است. تیم چهارم نیز از میان شهرداری ارومیه ، گیتی پسند ، هاوش و پیشگامان است. ارومیه در صورت برد 3 بر 0 حضور خود را قطعی می کند.




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 اسفند 2 :: 10:3 عصر ::  نویسنده : کاله

 

کلیک کنید




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 اسفند 2 :: 12:58 صبح ::  نویسنده : کاله

بازی کاله - گیتی نزدیک بود یک کشته دهد. این فرد کسی نیست جز عبدالرضا علیزاده بازکن با اخلاق و متعصب تیم کاله.

زمانی که کاله  2 بر 0 جلو بود و گیم سوم هم در جریان بود ناگهان جو سالن بهم ریخت. از حمله با چاقو گرفته تا اسپری فلفل در این بازی اتفاق افتاد.

ابتدا تماشاگران به فحاشی و پرتاپ اشیا روی آوردند و رفته رفته وارد زمین بازی شدند و حتی یکی از آنها به علیزاده حمله ور شد. زدن اسپری فلفل و گاز اشک آور نیز از اتفاقات جالب حاشیه ایی بود. ولی جالب تر اینکه کادر فنی گیتی این اتفاقات را ساده توصیف کردند و گفتند بازی بایستی ادامه پیدا میکرد!!!!!!!!! بهروز عطایی هم در جواب گفت: نتیجه بازی ارزش دروغ گفتن ندارد. وی ادامه داد: حتی در بیرون سالن نیز ما در امنیت نبودیم و زمانی که به سمت اتوبوس میرفتیم حتی یک مامور نیروی انتظامی حضور نداشت. حالا چگونه میشود گفت این اتفاقات جزی است. حتی ادامه بازی نیز چگونه ممکن بود؟ وقتی تماشاگران به داخل زمین میایند و به لیبرو تیم حمله میکنند و زمانیکه ماموران اندک نیروی انتظامی گاز اشک آور میزنند چگونه ادامه بازی ممکن است؟ کادر فنی گیتی توهین بزرگی به تیم کاله و به خصوص علیزاده و عطایی کرد.

نا گفته نماند درگیری ها از جایی شروع شد که هواداران تیم کاله شروع به تشویق تیمشان و شاعر ضد گیتی پسند کردند. که در این حین لیدر گیتی پسند به سمت لیدر کاله آمل و به وی تذکر داد و همین باعث درگیری بین لیدرها شد. این در گیری تاجایی پیش رفت که ماموران مجبور به زدن گاز اشک آور شدند. و همین باعث هجوم یک تماشاگر به سمت علیزاده شد و اتفاقات مذکور رخ داد.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 اسفند 2 :: 12:30 صبح ::  نویسنده : کاله

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال دو بازیکن از کاله و یک بازیکن از گیتی پسند اصفهان به کمیته انضباطی احضار شدند.

میر سعید معروف و عبدالرضا علیزاده پاسور و لیبرو از کاله و سید محمد موسوی عراقی از گیتی پسند  به منظور پاسخ گویی درباره اتفاقات بازی این دو تیم به کمیته انضباطی فراخوانده شدند. این جلسه 8 اسفند با حضور سه بازیکن مذکور ، نمایندگان باشگاه ها و اعضای کمیته انضباطی  برگزار میشود. لازم به ذکر است هنوز هیچ جریمه نقدی تیمی و فردی در نظر گرفته نشده.

 

کمیته انظباتی




موضوع مطلب :
دوشنبه 90 اسفند 1 :: 4:33 عصر ::  نویسنده : کاله

رای کمیته انضباطی در خصوص بازی گیتی پسند و کاله صادر شد جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در خصوص بازی دیروز گیتی پسند و کاله مازندران صبح امروز دوشنبه اول اسفند با حضور اعضا برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال در این جلسه که با حضور دبیر فدراسیون، رئیس و دبیر کمیته انضباطی، نمایندگان وزارت ورزش، رئیس سازمان لیگ و ناظر و داور مسابقه در فدراسیون والیبال برگزار شد،رای کمیته انضباطی به قرار زیر صادر شد:

  باخت فنی برای گیتی پسند اصفهان گیتی پسند 0 – کاله مازندران3 25 - 0 25 - 0 25 -0

به این ترتیب کاله با 56 امتیاز در رده دوم ماند.




موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   >