یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

اسفند 90 - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
پنج شنبه 90 اسفند 4 :: 11:27 عصر ::  نویسنده : کاله

باریج - نفت

مناطق - باریج

حضور خردبین در بازی نوین - ارومیه

ارومیه - نوین

سایپا - هاوش

 

گل تقدیم شما نظر یادتون نره گل تقدیم شما




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 اسفند 4 :: 11:18 عصر ::  نویسنده : کاله

بازیکنان تیم کاله آمل در گفت و گوی دوستانه با نویسندگان وبلاگمان از حضور تماشاگران در سالن تاسف خوردند و حضور کم آنها را شرم آور دانستند. حمید دهقان ، حسام نائیجی و محمد غلامی از جمله بازیکانی بودند که از آملی ها ابراز نارضایتی کردند و گفتند تعداد بیشتری تماشاگر آمل باید به سالن بیایند . آنها ادامه دادن: ما در شهر خود مانند غریبه ها هستیم. اما وقتی به گنبد رفته بودیم تعداد زیادی هوادار گنبدی بودند.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 اسفند 4 :: 11:11 عصر ::  نویسنده : کاله

کاله جوان امروز میزبان شفق اردکان بود و با نتیجه 3 بر 0 برد. کاله با این برد به قهرمانی دسته 1 نزدیک تر شد. البته کاله 8 اسفند کار سختی مقابل گنبدی ها دارد. در دیگر بازی ها شهرک خراسان 3 بر 0 شهرداری زاهدان را برد. در آخرین بازی امروز راه و ترابری اصفهان از بازرگانی جواهری گنبد 3 بر 1 باخت.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 اسفند 4 :: 11:46 صبح ::  نویسنده : کاله

اولا:

*نظرسنجی ها در انتهای صفحه قرار دارد*

 

دوما: 

 

راه ارتباطی خصوصی با مدیریت:

alireza0121@sabamail.com


سوما:

منتظر نظرهای شما هستیم.

نظر یادتون نره.

البته اونایی که معرفت دارن نظر میدن.

 




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 اسفند 4 :: 9:56 صبح ::  نویسنده : کاله

در اولین بازی هفته 25 لیگ برتر والیبال پیکان 3 بر 1 شهرداری تبریز را برد تا پا به پای کاله سایپا را تعقیب کند. نوین کشاورز هم 3 بر 1 از شهرداری ارومیه باخت تا شهرداری هم جزو 4 تیم حاضر در پلی آف شود. حساس ترین بازی هفته هم 3 بر 2 شد. سایپا با خوش شانسی تمام توانست 3 بر 2 گنبد را ببرد تا صدرنشینی خود را حفظ کند. در این هفته دو بازی هم 3 بر 0 تمام شد. پیشگامان 3 بر 0 کرمان را برد و کاله شهر آمل نیز با همین نتیجه المهدی را برد تا در رده دوم باقی بماند و کار سایپا را سخت و سخت تر کند. باقی ماندن سایپا در صدر احتمال خیلی ضعیفی است. مناطق نفت خیز نیز با نتیجه 3 بر 2 از باریج اسانس باخت. در جالب ترین نتیجه هفته میزان خراسان 3 بر 1 گیتی پسند اصفهان را شکست داد. تا امید گیتی ها را به پلی آف نا امید کند.

هفته 26 لیگ والیبال یکشنبه هفته آینده برگزار میشود که در حساس ترین بازی کاله میزبان سایپا است.




موضوع مطلب :
<   <<   6   7   8   9   >