یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

اضهارنظر عطایی - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
چهارشنبه 91 خرداد 17 :: 7:53 عصر ::  نویسنده : کاله

عطایی: هنوز امید زیادی به صعود داریم

سرمربی تیم والیبال کاله، گفت: کار برای صعود به المپیک لندن سخت شده است، اما هنوز امید زیادی به کسب سهمیه وجود دارد باید بازیکنان دوباره به شرایط آرمانی بازگردند.
"بهروز عطایی" روز چهارشنبه در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال گفت: در حال حاضر هشت امتیاز داریم و اگر در سه بازی آینده نیز موفق به کسب حداقل هفت امتیاز سویم راهی المپیک خواهیم شد و خانواده والیبال به آرزوی دیرینه خود خواهد رسید.
وی با بیان اینکه تیم ایران از ابتدای شروع مسابقات حالت سینوسی داشته است و با کمی کاهش کیفیت بازی روبرو شده، گفت: آمارها بیانگر این موضوع است که تیم ملی والیبال کشورمان از بازی در برابر کره جنوبی تا بازی در مقابل استرالیا و پرتوریکو از روند کاهشی روبروست و باید تمامی عوامل مستقر در توکیو به این موضوع باشد که بچه ها به حالت آرمانی بازگردند.
مربی سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه پیش بینی می شد که بچه ها امروز در برابر پرتوریکو بازی خوبی به نمایش نگذارند، خاطر نشان کرد: شکست در برابر استرالیا برای تیمی که با هدف قهرمانی در رقابت ها حضور می یابد بسیار سخت است و تمامی بازیکنان را شوکه می کند. بنابر این باید بازیکنان را از شوک خارج کرد زیرا بازی در برابر ونزوئلا به مراتب سخت تر از پرتوریکو است.
وی به اشتباهات برخی از بازیکنان در بازی امروز در برابر پرتوریکو اشاره کرد و تاکید کرد: ونزوئلا تیمی است که از کوچکترین اشتباهات حریف امتیاز به دست می آورد و نباید این تیم را مانند پرتوریکو دید.
بازیکن اسبق تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: مشکلات شکست در برابر استرالیا مدتها در ذهن بازیکنان می ماند و در بازی آنان تاثیر می گذارد.
عطایی با بیان اینکه تیم ملی والیبال کشورمان توانایی صعود به المپیک را دارد گفت: کادر فنی و مجموعه اجرایی باید با اتخاذ تدابیری آرامش را به تیم بازگردانند و استرس را از بازیکنان دور کنند.
سرمربی تیم والیبال کاله در خصوص تمرینات آماده سازی این تیم برای حضور در مسابقات باشگاه های آسیا نیز گفت: تمرینات به صورت مستمر پیگیری می شود و دو بازیکن از تیم ملی و جوانان به اردو جدید ملحق شدند. به زودی نیز تمرینات تاکتیک ها را آغاز خواهیم کرد.

منبع: سایت فدراسیون والیبال




موضوع مطلب :