یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

فروردین 91 - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
جمعه 91 فروردین 25 :: 10:34 صبح ::  نویسنده : کاله

برپای جشن قهرمانی کاله مازندران جمعه این هفته

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم والیبال کاله مازندران گفت: جشن قهرمانی کاله مازندران در بیست و پنجمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه برگزار می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: برپای جشن قهرمانی کاله مازندران جمعه این هفته

 

حسن منصوری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: جشن قهرمانی کاله مازندران در بیست و پنجمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشن به منظور قدرشناسی مردم والیبال‌دوست آملی برگزار می‌شود زیرا همیشه اعتقد داریم مردم علاقمند والیبال آمل و استان مازندران در کسب موفقیت‌های این تیم در لیگ دسته یک و لیگ برتر والیبال نقش بسزایی داشتند و ما افتخارات کاله را مدیون تماشاگران می‌دانیم.

منصوری که افتخارات بزرگی را در عرصه مربیگری در تیم‌های ملی و امیدهای والیبال کشورمان دارد با اشاره به اینکه این جشن قهرمانی از ساعت 20 شامگاه جمعه 25 فروردین ماه در محوطه سالن ورزشی شهید حسن‌نژاد برپا می‌شود، تصریح کرد: مکان سابق این جشن در حاشیه پل معلق و دوازده چشمه این شهرستان بود که بنا به دلایلی به این سالن ورزشی انتقال یافت.

سرپرست تیم قهرمان کاله مازندران یادآور شد: از همه بازیکنان در این جشن دعوت شده تا حضور داشته باشند و در شادی مردم سهیم باشند.

وی درباره زمان برگزاری این جشن قبل از جشن اهدای جام لیگ برتر والیبال اذعان داشت: چون بازیکنان ملی‌پوش کاله مازندران پنج‌شنبه و جمعه در تعطیلات به سرمی‌برند و اردوی تیم ملی در این دو روز تعطیل است تصمیم‌ گرفتیم این جشن را جمعه برگزار کنیم تا اکثریت بازیکنان در جشن قهرمانی حضور داشته باشند.

منصوری با اشاره به برگزاری جشن اهدای جام فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: مراسم تقدیر و اهدای کاپ تیم‌های برتر لیگ برتر والیبال مردان و زنان یکشنبه 27 فروردین در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود که در آن کاپ و مدال تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر مردان و زنان کشور در سال 90 به تیم‌ها و بازیکنان اهدا می‌شود. 

سرپرست تیم قهرمان کاله مازندران تصریح کرد: کاله مازندران در سومین حضور خود در لیگ برتر پس از کسب عنوان‌های سومی در سال‌های گذشته امسال قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد تا پس از آبگینه قزوین دومین تیم قهرمان شهرستانی باشد.

وی ادامه داد: بهترین بازیکنان لیگ برتر در سال 90 از دیگر برنامه‌های آخرین گردهمایی لیگ برتر والیبال سال گذشته خواهد بود.

سرپرست تیم قهرمان کاله مازندران اضافه کرد: تیم‌های کاله مازندران، سایپای البرز، پیکان تهران و شهرداری ارومیه در این دوره از لیگ برتر در سال 90 موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم مشترک شدند.

 




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 فروردین 23 :: 12:50 عصر ::  نویسنده : کاله

بهترین سرمربی لیگ برتر والیبال گفت:برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به یک پاسور با تجربه نیاز داریم و باید دو بازیکن خارجی جذب کنیم.

http://up.vatandownload.com/images/p2x54xwnxk0sehfn3yh8.jpg

بهروز عطایی پس از معرفی به عنوان بهترین مربی لیگ برتر والیبال، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: باید از کسانی که این عنوان را به من داده‌اند تشکر کنم. البته من نیز به عنوان عضوی از مجموعه کاله برای موفقیت تیم والیبال این باشگاه تلاش کرده‌ام و بدون همکاری سایر دوستان موفقیت و قهرمانی در لیگ امکان پذیر نبود.

وی افزود: مطمئنم دوستان شایسته دیگری نیز در سایر تیم‌ها فعالیت می‌کنند که شایستگی معرفی به عنوان بهترین مربی لیگ را دارند و از این جهت شاید من تنها قدری خوش شانس‌تر بودم. جا دارد تا از همه دوستان، بازیکنان و مجموعه مدیریت باشگاه کاله که زمینه موفقیت این تیم را فراهم آورده‌اند، قدردانی کنم.

سرمربی تیم والیبال کاله با اشاره به رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا با حضور چند بازیکن ملی‌پوش از این تیم در اردوی تیم ملی گفت: اولویت، همیشه با تیم ملی است و بازیکنان ایران باید در خدمت تیم ملی کشورشان باشند. در عین حال انتظار داریم تا فدراسیون با باشگاه کاله به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا همکاری کند و حداقل لیست بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند را به ما اعلام کنند تا بتوانیم بازیکنان مورد نظر را به کنفدراسیون معرفی کنیم. قطعا برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به یک پاسور با تجربه نیاز داریم و باید دو بازیکن خارجی جذب کنیم.




موضوع مطلب :
دوشنبه 91 فروردین 21 :: 4:6 عصر ::  نویسنده : کاله

جشن قهرمانی کاله - ساعت 20 الی 22 روز جمعه 25 فروردین 91.

کاله آسیایی

http://img4up.com/up2/75426190153954346104.jpg




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 فروردین 17 :: 2:17 عصر ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

چند عکس از مهدی صادقی * والیبالیست نوجوان و آینده دار روستای سرهنگ کتی شهرستان آمل *

مهدی صادقی

مهدی صادقی

مهدی صادقی

آینده دار سرهنگ کتی




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 فروردین 17 :: 1:58 عصر ::  نویسنده : کاله

در نظرسنجی ما شرکت کنید.

یکم پایین بایید - سمت چپ قالب - زیر آمارد بازدیدکنندگان.




موضوع مطلب :
1   2   3   >