یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

اردیبهشت 91 - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
جمعه 91 اردیبهشت 22 :: 8:14 عصر ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

بازیکن خارجی فراتر از آسیا می‎خواهیم/ ولاسکو بازیکنان ترکیب اصلی را نمی‎دهد

سرمربی تیم والیبال کاله آمل که در فهرست بازیکنان معرفی شده به کنفدراسیون آسیا جای یک نفر را خالی گذاشته شده است، گفت: می‎خواهم این جای خالی را بازیکن خارجی که فراتر از ایران و آسیاست، پر کنم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه تیم کاله برای حضور در مسابقات باشگاه‎های آسیا همه بازیکنانش را در اختیار نخواهد داشت، اظهار داشت: با خولیو ولاسکو صحبت کردم تا بدانم تکلیف تیمم برای حضور در مسابقات و حتی اردوهای تمرینی چیست و روی چه بازیکنانی می‎توانم حساب کنم.

وی تصریح کرد: ولاسکو هم گفت که اجازه نمی‎دهد از ترکیب اصلی تیم ملی بازیکنی با کاله تمرین کند و در مسابقات باشگاه‎های آسیا شرکت کند. این اجازه به بازیکنانی داده می‌شود که در تیم ملی فرصت کمتری برای بازی کردن پیدا می‎کنند. بنابراین از حالا می‎دانم که علیرضا نادی و سعید معروف را در اختیار نخواهم داشت و در پست این دو بازیکن باید روی نفرات دیگر حساب کنم.

سرمربی تیم والیبال کاله تاکید کرد: در هر صورت با در نظر گرفتن این موارد فهرست اولیه بازیکنان را جهت شرکت در مسابقات باشگاه‎های آسیا به AVC ارسال کردیم. البته در این فهرست جای یک بازیکن را خالی گذاشتیم و فقط 18 بازیکن را معرفی کردیم. هرچند که بعد از این و برای معرفی بازیکن نوزدهم جریمه خواهیم شد.

عطایی ادامه داد: خالی گذاشتن جای یک بازیکن از این جهت بود که دنبال جذب یار خارجی هستیم. من در فهرست اعلام شده به AVC برای هر پستی بازیکن جایگزین در نظر گرفته‌ام اما برای پشت خط زن هیچ گزینه‌ای نداشتم به همین دلیل جای او را خالی گذاشتم.

وی به شرایطی که تیم کاله برای جذب بازیکن خارجی لحاظ کرده است، اشاره کرد و گفت: بازیکن خارجی را فقط در این مقطع و برای حضور در مسابقات باشگاه‎های آسیا جذب می‌کنیم اما قصد داریم در این مقطع هم بازیکنی را به خدمت بگیریم که والیبالی فراتر از ایران و آسیا داشته باشد.

سرمربی تیم کاله خاطرنشان کرد: مشکل ما برای جذب بازیکن خارجی این است که در این مقطع خیلی از تیم‎ها درگیر مسابقات  انتخابی المپیک یا لیگ جهانی هستند و در صورت صعود حتما اجازه انتقال به یک تیم باشگاهی را نخواهند داشت همان طور که این شرایط برای بازیکنان ملی‎پوش خودمان وجود دارد.

عطایی تصریح کرد: به همین دلیل نیم نگاهی به تیم‌های خوبی داریم که موفق نشدند در رقابت‎های انتخابی المپیک شرکت کنند. شاید اینگونه بهتر و راحت‎تر بتوانیم گزینه مورد نظر خود را جذب کنیم. در هر صورت تا حالا چند گزینه خاص در نظر داشتیم که در مورد جذب آنها به نتیجه نرسیدیم اما حتما تا پایان اردیبهشت ماه تکلیف بازیکن خارجی کاله مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال کاله نماینده ایران در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیاست که طی روزهای 10 تا 18 تیرماه در شانگهای چین برگزار می‎شود. به همین منظور این تیم از شنبه گذشته (16 اردیبهشت) تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده است. کاله در گروه دوم این رقابت‎ها با نمایندگان قطر، ازبکستان و میانمار هم‌گروه است. چین، ویتنام، افغانستان و امارات (گروه اول)، قزاقستان، اندونزی، هند و کویت (گروه سوم)، ژاپن، تایلند، تاجیکستان، سنگاپور و مغولستان (گروه چهارم) دیگر کشورهایی هستند که در این مسابقات نماینده دارند.




موضوع مطلب :
جمعه 91 اردیبهشت 22 :: 8:13 عصر ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی
کنفدراسیون والیبال آسیا برنامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای مردان آسیا را اعلام کرد.


به گزارش شبکه ایران به نقل از فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از دهم تیرماه به مدت 9 روز (18 تیر) در شانگهای چین برگزار می شود که پنج روز نخست دور مقدماتی، یک روز استراحت و سه روز آخر نیمه نهایی و نهایی خواهد بود.

تیم والیبال کاله در نخستین دیدار دور مقدماتی به مصاف نماینده ازبکستان خواهد رفت و در دومین روز این رقابت ها نیز استراحت دارد.

نماینده والیبال کشورمان در سومین روز از دور مقدماتی با نماینده قطر بازی می کند و در روز 13 تیرماه که برابر با چهارمین روز مسابقات است به مصاف نماینده میانمار خواهد رفت.

کاله در پنجمین و آخرین روز دور مقدماتی نیز استراحت دارد. مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا با حضور 17 تیم در چهار گروه و در دو سالن شهر شانگهای چین برگزار خواهد شد که گروه بندی تیم های شرکت کننده به قرار زیر است:

گروه اول: چین، ویتنام، افغانستان، امارات

گروه دوم: ایران، قطر، ازبکستان و میانمار

گروه سوم: قزاقستان، اندونزی، هندوستان و کویت

گروه چهارم: ژاپن، تایلند، تاجیکستان، سنگاپور و مغولستان

برنامه کامل دور مقدماتی این مسابقات و ساعت بازی ها به وقت ملحی به قرار زیر است:

دهم تیرماه (روز اول):

10:30، ویتنام – افغانستان

10:30، ایران – ازبکستان

13:30، اندونزی – قزاقستان

13:30، سنگاپور – تاجیکستان

16:30، امارات – چین

16:30، مغولستان – تایلند

یازدهم تیرماه (روز دوم):

10:30، هندوستان – کویت

10:30، ژاپن – مغولستان

13:30، امارات – ویتنام

13:30، تایلند – سنگاپور

16:30، چین – افغانستان

16:30، میانمار – قطر

دوازدهم تیرماه (روز سوم):

10:30، تاجیکستان – تایلند

10:30، ازبکستان – میانمار

13:30، اندونزی – کویت

13:30، سنگاپور - ژاپن

16:30، قزاقستان – هندوستان

16:30، ایران – قطر

سیزدهم تیرماه (روز چهارم):

10:30، مغولستان – سنگاپور

13:30، هندوستان – اندونزی

13:30، ژاپن – تاجیکستان

16:30، ویتنام – چین

16:30، میانمار – ایران

چهاردهم تیرماه (روز پنجم):

10:30، تاجیکستان – مغولستان

13:30، افغانستان – امارات

13:30، قطر – ازبکستان

16:30، کویت – قزاقستان

16:30، تایلند – ژاپن

پانزده تیرماه همه تیم استراحت دارند و از شانزدهم تیرماه مراحل بعدی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

قهرمان این رقابت ها مجوز حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان که مهرماه سال جاری در قطر برگزار می شود را کسب می کند.




موضوع مطلب :
دوشنبه 91 اردیبهشت 18 :: 5:40 عصر ::  نویسنده : کاله

تیم کاله آمل پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال تمرینات اولیه و غیررسمی خود را از شنبه این هفته شروع کرد. تمرینات کاله برای حضور در رقابت های چین می باشد. تیم کاله با 19 بازیکن به چین می رود. تیم کاله پس از بحث و گفتگو با مسئولین تیم ملی از چند بازیکن ملی نیز استفاده می کنید. جنجالی ترین خرید کاله برای بازیهای اسیایی مجتبی میرزاجانپور است که مورد فحاشی تماشاگران آملی قرار گرفت. مسلما خاطرات بد و حرکات زشت مجتبی میرزاجانپور از ذهن املی های پا نخواهد شد. با این حال کاله اقدام به خرید این بازیکن بابلی کرده است.

بازیکنانی برجسته تایپ شده اند بازیکنان کمکی اند:

فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، میرسعید معروف، حسام بخششی، عادل غلامی، حمزه زرینی، محمد موسوی عراقی، علیرضا نادی، آرش صادقیانی، شهرام محمودی، فرهاد نظری افشار، مهدی مهدوی، وحید سید عباسی، مهدی رنجبر، عبدالرضا علیزاده، رضا قراء و علی حسینی.

بازی های آسیایی از 10 تا 20 تیر سال 91  با حضور 17 تیم در چهار گروه در شانگهای چین برگزار میشود. کاله باید با نمایندگان: قطر ، میانمار و ازبکستان دیدار کند.




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 اردیبهشت 10 :: 8:54 صبح ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

ه گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، این مراسم از ساعت 18:30 در سالن هگمتانه هتل المپپیک آغاز شد و در ابتدای این مراسم منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گزارشی از روند برگزاری لیگ برتر والیبال در سال 90 ارائه کرد.
وی قهرمانی والیبال ایران در قاره آسیا و حضور شایسته در بازی های جام جهانی ژاپن را حاصل تمامی مسابقات والیبال سال 90 دانست و گفت: افتخارآفرینی والیبال کاری بود که خانواده والیبال با کمک یکدیگر انجام داد.
رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص لیگ برتر سال 90 مردان و زنان ایران نیز گفت: لیگ برتر زنان با حضور هشت تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شد که بعد از 52 بازی، تیم والیبال بانوان گیتی پسند عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های گاز تهران و ذوب آهن اصفهان در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
پورحسن در تشریح لیگ برتر مردان نیز گفت: مسابقات والیبال باشگاه های برتر مردان نیز با حضور 24 تیم در یک گروه بسیار فشرده برگزار شد که دلیل اصلی این موضوع حضور تیم ملی والیبال مردان ایران در بازی های قهرمانی آسیا و جام جهانی بود.
وی خاطر نشان کرد: لیگ برتر والیبال مردان نیز بعد از دو دوره مقدماتی و پلی اف و انجام  192 دیدار با قهرمانی کاله مازندان ونایب قهرمانی سایپای البرز به پایان رسید. همچنین تیم های پیکان و شهرداری ارومیه نیز سوم مشترک شدند.
رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پایان تاکید کرد: در لیگ 90 به این نتیجه رسیدم که لیگ باید با 12 تیم برگزار شود و مرحله پلی آف آن نیز تغییر کند. در سال 92 حتما این برنامه پیاده خواهد شد اما در سال 91 لیگ برتر والیبال با همان 14 یتم برگزار می شود و چهار تیم آخر جدول به دسته یک سقوط خواهند کرد.
در ادامه این مراسم فیلمی از لیگ برتر والیبال سال 90 نمایش داده شد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت زیرا به نوعی یادآور هیجان و استرس لیگ برتر والیبال به ویژه در مرحله پلی آف بود.
سپس کاپ، احکام و مدال تیم های اول تا سوم لیگ برتر مردان و زنان کشور در سال90 به تیم ها و بازیکنان اهدا شد که ابتدا نمایندگان تیم های ذوب آهن، گاز تهران و گیتی پسند اصفهان به ترتیب به عنوان مقام های سوم تا اول لیگ برتر والیبال بانوان سال 90 برای دریافت کاپ، احکام و مدال های خود به بالای جایگاه دعوت شدند.
بعد از زنان، نمایندگان تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران که عنوان سوم مشترک لیگ برتر مردان سال 90 را به دست آورده بودند، برای دریافت کاپ و مدال های خود به جایگاه رفتند که محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و سردار باران چشمه مدیرکل تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح هدایایی آنان را به نمایندگان این تیم ها اهدا کردند.
همچنین هاشمی و نفرزاده به عنوان سرپرست و سرمربی تیم والیبال سایپا و منصوری و عطایی به عنوان سرپرست و سرمربی تیم کاله مازندران که در لیگ سال 90 مردان عنوان های نایب قهرمانی و قهرمانی را به دست آورده بودند برای
 دریافت کاپ ، احکام قهرمانی و مدال های بازیکنان خود به جایگاه فراخوانده شدند.




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 اردیبهشت 10 :: 8:48 صبح ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

مازندلیگ: در ابتدای سال جدید با ارائه  نظرسنجی بین کاربران مازندلیگ دست به انتخاب بهترین ورزشکار، مربی و مدیر سال 90 زدیم و پس از جمع بندی و حذف رأی هایی با آی پی های مشترک  به نتیجه زیر دست یافتیم.نکته قابل توجه این است که تیم کاله مازندران در گزینه های انتخابی از سوی کاربران در هر سه آیتم دارای یک نماینده می باشد.

 

نتایج بدست آمده بدین شرح است:

بهترین ورزشکار سال 90 مازندران:

بهداد سلیمی:    188 امتیاز
رضا قراء  :           64   امتیاز
امید عالیشاه :     26   امتیاز

http://myup.ir/images/36011158011139606469.jpgکسب مقام قهرمانی جهان در کنار شکستن رکورد تاریخی حسین رضا رضا زاده هر ورزش دوستی را مجاب می کند تا بهداد سلیمی،قویترین مرد جهان را به عنوان بهترین ورزشکار مازندران در سال 90 معرفی کند تا این دلاور مرد قائمشهری با کسب 188 امتیاز با فاصله بسیار زیاد به مقام اول دست یابد.

 

 

 

http://myup.ir/images/80298693581421884981.jpgاز سوی دیگر محبوبیت رضا قرا، والیبالیست آملی کاله مازندران در بین آملی ها باعث شد تا او را در رده دوم بهترین ورزشکار مازندران ببینیم . این والیبال جوان در بین هواداران کاله مازندران بسیار محبوب می باشد و حضور لشگری از ملی پوشان والیبال ایران در جمع شیران زرد آمل نیز نتوانست از محبوبیت رضا قراء بکاهد.

 

 

http://myup.ir/images/14765011887956728268.jpgپدیده جوان و ساروی لیگ برتر فوتبال ایران نیز با ارائه بازی های زیبا و خیره کننده اش توانست نظر کاربران مازندلیگ را به خود اختصاص دهد و با کسب 26 امتیاز از رقابت بسیار شدیدش با نوشاد عالمیان و عادل غلامی سربلند بیرون بیاید و رده سوم جدول را به خود اختصاص دهد.

 

 

بهترین مربی سال 90 مازندران:

بهروز  عطائی :              154  امتیاز
اسماعیل اسماعیلی:     97  امتیاز
نادر دست نشان:           28 امتیاز

 

http://myup.ir/images/10664155361189489985.jpgسرمربی کاله مازندران با کسب 154 در بخش بهترین مربی سال 90 نشان داد نه تنها محبوب آملی ها می باشد بلکه درصدی از مازندرانی ها نیز به او اعتقاد دارند . مطمئنأ کسب عنوان قهرمانی کاله در آخرین روز سال 90 توسط بهروز عطائی سهم بسیار عمده ای در کسب این امتیاز داشت.

 

 

http://myup.ir/images/04845871095411508010.jpgنتایج فوق تصور نساجی مازندران در فصل جاری لیگ دسته یک کشور ، آنهم با وجود تمام محرومیت ها و مشکلاتی که دست به گریبان این تیم شده بود باعث شد  تا اسماعیل اسماعیلی با کسب 97 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص دهد.مسلمأ امید به صعود نساجی تا یک هفته به پایان بازی ها آن هم با وجود تفکراتی که در ابتدای فصل حاکی از سقوط این تیم به لیگ دو داشت، نقش زیادی در  انتخاب اسماعیلی از سوی کاربران داشت.

 

http://myup.ir/images/99099005361369654403.jpgنادر دست نشان نیز با حمایت هوادارانش توانست از مراد محمدی، سرمربی تیم کشتی نوجوانان ایران و فرهاد نفرزاده سرمربی مازندرانی تیم والیبال سایپا کرج پیش بیافتد و با کسب 28 امتیاز رده سوم جدول را به خود اختصاص دهد.

 

 

بهترین مدیرورزشی سال 90 مازندران:

بهمن سلیمانی:           170 امتیاز

احمد سعادتمند :          73 امتیاز

محمدرضا برزگر:            44 امتیاز


http://myup.ir/images/13548316744672151965.jpgوقتی سه سال تمام هزینه کنید و با تمام وجود تیم خود را برای قهرمانی در لیگ طاقت فرسا و فرسایشی والیبال ایران ببندید و به قهرمانی این رقابت ها دست یابید مطمئنأ می توانید عنوان بهترین مدیر سال را به خود اختصاص دهید . بهمن سلیمانی با نحوه مدیریت و تیمداری خود نشان داد حرف های زیادی برای گفتن دارد و دوست ندارد آملی های متعصب و تیفوسی را ناراحت ببیند . مدیرعامل تیم کاله مازندران با کسب 170 امتیاز از سوی کاربران مازندلیگ به عنوان بهترین مدیر سال 90 ورزش مازندران انتخاب شد.

 

http://myup.ir/images/06717015342449204917.jpgمدیرعامل نساجی مازندران نیز با کسب 73 امتیاز مقام دوم بهترین مدیر سال 90 ورزش مازندران را به خود اختصاص داد . مطمئنأ سعی و تلاشی که احمد سعادتمند جهت انتقال سند باشگاه نساجی از خود نشان داد نقش عمده ای در کسب این عنوان داشت. هرچند نمی توان از زحماتی که این مدیر سختکوش در مدت فعالیتش به عنوان مدیرعامل نساجی از خود به خرج داد به آسانی گذشت.

 

 

http://myup.ir/images/18481587935337104454.jpgو اما انتخاب رئیس کمیته فوتسال منطقه غرب مازندران و رئیس سابق کمیته فوتسال قائمشهر به عنوان سومین مدیر ورزش مازندران در سال 90 نیز از انتخاب های جالب کاربران مازندلیگ بود.  محمدرضا برزگر ، جوان آینده دار و خلاق قائمشهری با راه اندازی لیگ های مختلف در قائمشهر و مازندران توانست پویائی خاصی به این رشته ورزشی در مازندران بدهد تا اینگونه نظر کاربران را به سوی خود جلب کند و در رقابتی نزدیک با آقایان بهروان، خلردی و پیروزرام سربلند بیرون بیاید.




موضوع مطلب :