یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

نادی: به این 3 امتیاز نیاز داشتیم - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
چهارشنبه 91 خرداد 17 :: 7:51 عصر ::  نویسنده : کاله

نادی: برای ماندن در کورس نیاز به سه امتیاز این بازی داشتیم


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعداز برد پورتوریکو در نشست خبری از نیاز ایران به سه امتیاز این بازی گفت تا تیم در کورس رقابتها بماند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال تیم ملی ایران که یکی از مدعیان سهمیه در مسابقه های انتخابی المپیک چهارمین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.
علیرضا نادی بعداز این مسابقه گفت: ما به 3 امتیاز این بازی نیاز داشتیم تا در کورس مسابقه ها بمانیم.البته می توانستیم نتیجه ای بهتر از 3 – یک بگیریم، اما بی تجربگی بعضی از بازیکنان باعث شد تا یک ست را از دست بدهیم. با این حال دوباره بازی را جمع و جور کردیم تا با برد امروز فردا مقابل ونزوئلا بازی روان تر و بهتری را رائه دهیم و در کورس بمانیم.
نادی با نشاط نبودن تیمش در این بازی را به فرصت کم ریکاروی ربط می دهد و افزود: فکر می کنم دیروز استرالیا استثنایی بود. البته به باخت دیروز خیلی فکر نکردیم. چرا که با بازی خوب استرالیا بردش طبیعی بود. از طرفی ما فرصت زیادی برای ریکاوری نداشتیم. با این حال ست اول را بردیم و همین برد به ما کمک کرد. البته طبیعت ورزش هم همین است. به هر حال فراموشی قضایا زمان لازم دارد. با این حال تیم ما آنقدر حرفه ای شده ایم که با این مسائل کنار بیاید.

منبع: سایت فدراسیون والیبال




موضوع مطلب :