یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

باخت کاله - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
سه شنبه 90 اسفند 9 :: 1:11 عصر ::  نویسنده : کاله

سلام. کاله یکشنبه مقابل سایپا باخت تا ثابت بشه بازیکنان ملی پوش افت زیادی دارند یا به عبارتی حق خیلی از اونا توی تیم ملی نیست. دیروز انتظار زیادی از تیم کاله میرفت تا تیم سایپا را ببره. زرینی ، نادی و نظری افشار که در تیم ملی بازی می کنند دیروز اصلا مثل سابق کار نکردند. غلامی ، علیزاده و معروف که قبلا در تیم ملی بازی می کردند نیز اصلا بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشتند. بازی دیروز فقط حول محور چهار بازی کن میچرخید و برقیه تماشاچی بودند. مهدوی و فیاضی از سایپا و قرا و محمودی از کاله تنها بازیکان متعصب بودند. البته تعصب بازیکنان خارجی سایپا از تعصب خیلی از بازیکنان کاله بیشتر بود. باختی که هواداران را به شدت عصبانی کرد تا جایی که شخصی به نام شهاب قصد حمله به حمزه زرینی را داشت البته به خیر گذشت و شهاب خواستار گفت و گو با زرینی شد.

گذشته از همه اینها باید برای خیلی از بازیکنان کاله تاسف خورد که ادعای ملی پوشی یا ملی پوش شدن دارند ولی قافلند که لیاقتش را ندارند.

البته هنوز هیچ چیزی رو از دست ندادیم و همیشه از تیم حمایت می کنیم ولی انتقاد ما دلیلی بر بی تعصب بودن ما نیست بلکه دلیلی بر تعصب بیش از حد ماست.

فردا هم با پیکان بازی داریم و در این بازی هم مثل همیشه تیمان را تشویق می کنیم. البته لازم ذکره که بعضی از کسانی که دیروز به سالن امدند مثل مجسمه نشسته بودند و تشویق نمی کردند. باخت دیروز هم اشتباه بازیکنان بود و هم بی تعصبی برخی از هوادارنما ها .... .

 

از همین جا از همه آملی خواهش می کنیم اگه نمی توانند تشویق کنند فردا به سالن نیایند و جا را برای آملی های واقعی بگذارند.




موضوع مطلب :