یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

اسفند 90 - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
شنبه 90 اسفند 20 :: 9:40 عصر ::  نویسنده : کاله

بنا به اعلام وبلاگ یاران آمل آقای داورزنی رییس فدراسیون والیبال فردا به آمل می آید. داورزنی به دعوت باشگاه کاله آمل فردا شاهد دیدار کاله و پیکان است. داورزنی میهمان ویژه فردا خواهد بود. بازی کاله و پیکان فردا ساعت 16 برگزار خواهد شد. راسی مازندلیگ اعلام کرد فردا ولاسکو هم میاد.

________________________________________________________

پیمان اکبری نیز برای بازی فردا قول برد را داد و گفت فردا پیکان استثنایی بازی می کند. اکبری در ادامه آرش کشاورزی و مجتبی میرزاجانپور را یاران کلیدی خود معرفی کرد و بازی فردا آسان تر از حد تصور کارشناسان خواند. ( از خبرنگار وبلاگ کاله شهر آمل: رضا صادقیانی)

________________________________________________________

خبرنگار اعزامی کاله شهر آمل به تمرین کاله گزارش میدهد: امروز تمرین کاله در دو سالن کاله و پیامبر اعظم در دوشیفت صبح و بعد از ظهر برگزار شد با اینکه در تمرین شیفت صبح بازیکنان ملی پوش حضور نداشتند اما یک ساعت و نیم طول کشید. تمرین بعد از نیز قبل از ظهر تمرین تیم پیکان شروع شده بود و همه بازیکنان حضور داشتند. در حاشیه این تمرین علیرضا نادی گفت: پیکان تیمی قوی است اما اگر تماشاگران ما را حتی وقتی که امتیاز عقب هستیم تشویق کنند ما بازی رو خواهیم برد. رضا قرا نیز گفت: پیکان تیمی استاندارد است ولی من به شما قول برد را می دهم. بهروز اعطایی نیز گفت: پیکان را آنالیز کردیم و از آقای جمشید حمیدی نیز کمک گرفتیم.

 ________________________________________________________

 راسی بچه ها امروز بستکبال کاله هم 68 - 86 یه تیم قزونی رو برد.




موضوع مطلب :
شنبه 90 اسفند 20 :: 11:26 صبح ::  نویسنده : کاله

مرحله اول پلی آف والیبال کشور فردا به پایان می رسد و پای دیگر فینال مشخص میشود. سایپا که با نتیجه جالب 3 بر 0 ارومیه را در ارومیه شکست داد یک پای فینال است و فینالیست بعدی از بین دو تیم کاله و پیکان مشخص می شود. بدین منظور کاله و پیکان فردا از ساعت 16 در مقابل هم قرار میگرند تا فینالیست بعدی مشخص شود.




موضوع مطلب :
چهارشنبه 90 اسفند 17 :: 7:12 عصر ::  نویسنده : کاله

امروز چهار تیم اول لیگ برتر والیبال دومین بازی مرحله اول پلی آف را انجام دادند. ارومیه در شهر خود جالب ترین نتیجه لیگ برتر را ثبت کرد. ارومیه 3 بر 0 از سایپا باخت. البته به نظر میاد شانس در والیبال نقش زیادی دارد. اما کاله آمل با بردن 3 بر 1 از پیکان کار را به بازی سوم کشاند و نگذاشت پیکان به راحتی به فینال برود. بازی سوم این دو تیم در آمل برگزار میشود.

 

اطلاعات تکمیلی فردا. 




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 اسفند 16 :: 8:4 عصر ::  نویسنده : کاله

فردا دومین بازی مرحله اول پلی آف کشور برگزار میشود. در اولین بازی کاله و پیکان در تهران و در خانه والیبال به مصاف هم میروند. کاله بازی اولش در حالیکه میزبان بود به پیکان باخت تا بازی تهران برایش فرابازی باشد. در صورت برد کاله بازی سوم بین این دو تیم در تهران برگزار میشود. اما ارومیه پایتخت والیبال کشور فردا شاهد دیدار سایپا کرج و شهرداری ارومیه است. هر چند ارومیه بازی سختی دارد اما احتمال بردش بسیار زیاد است.

لازم به ذکر است که فردا ساعت 9 صبح از جنب سالن کاله - خیابان کاشانی اتوبوس هواداران کاله به سمت تهران حرکت می کند. هرکس آملی با تعصبه منتظرشیم تا ساعت 9 اونجا باشه. 




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 اسفند 16 :: 7:58 عصر ::  نویسنده : کاله

کاله جوان حذف شد.

کاله جوان امروز در شهر آمل میزبان گنبد بود که این بازی را با نتیجه 3 بر 1 واگذار کرد. این بازی با حضور تماشاگران هردو تیم در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار شد. کاله در حالی گیم اول و دوم را باخته بود گیم سوم را برد. اما در گیم چهارم باخت. تا در مجموع سه بر یک بازنده باشد.




موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >