یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

رییس فدارسیون فردا در آمل - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
شنبه 90 اسفند 20 :: 9:40 عصر ::  نویسنده : کاله

بنا به اعلام وبلاگ یاران آمل آقای داورزنی رییس فدراسیون والیبال فردا به آمل می آید. داورزنی به دعوت باشگاه کاله آمل فردا شاهد دیدار کاله و پیکان است. داورزنی میهمان ویژه فردا خواهد بود. بازی کاله و پیکان فردا ساعت 16 برگزار خواهد شد. راسی مازندلیگ اعلام کرد فردا ولاسکو هم میاد.

________________________________________________________

پیمان اکبری نیز برای بازی فردا قول برد را داد و گفت فردا پیکان استثنایی بازی می کند. اکبری در ادامه آرش کشاورزی و مجتبی میرزاجانپور را یاران کلیدی خود معرفی کرد و بازی فردا آسان تر از حد تصور کارشناسان خواند. ( از خبرنگار وبلاگ کاله شهر آمل: رضا صادقیانی)

________________________________________________________

خبرنگار اعزامی کاله شهر آمل به تمرین کاله گزارش میدهد: امروز تمرین کاله در دو سالن کاله و پیامبر اعظم در دوشیفت صبح و بعد از ظهر برگزار شد با اینکه در تمرین شیفت صبح بازیکنان ملی پوش حضور نداشتند اما یک ساعت و نیم طول کشید. تمرین بعد از نیز قبل از ظهر تمرین تیم پیکان شروع شده بود و همه بازیکنان حضور داشتند. در حاشیه این تمرین علیرضا نادی گفت: پیکان تیمی قوی است اما اگر تماشاگران ما را حتی وقتی که امتیاز عقب هستیم تشویق کنند ما بازی رو خواهیم برد. رضا قرا نیز گفت: پیکان تیمی استاندارد است ولی من به شما قول برد را می دهم. بهروز اعطایی نیز گفت: پیکان را آنالیز کردیم و از آقای جمشید حمیدی نیز کمک گرفتیم.

 ________________________________________________________

 راسی بچه ها امروز بستکبال کاله هم 68 - 86 یه تیم قزونی رو برد.




موضوع مطلب :