یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

اسفند 90 - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
دوشنبه 90 اسفند 22 :: 4:10 عصر ::  نویسنده : کاله

بعد از بازی با پیکان در مرحله نیمه نهایی چیزهای جالبی شنیده میشود که راست و دروغش معلوم نیست.

اول محرومیت کاله از بازی دوم فینال توی آمله که سایت معتبر مازندلیگ اعلام کرده اما همین الان بود که با باشگاه کاله در تماس بودیم. مسئولان باشگاه محرومیت کاله را شایعه خوانند. دوم اینکه کاله و سایپا باید در تهران بازی کنن و حتی جای دقیقش معلوم نیست. خلاصه به نظر نمیرسه هیچکدام از این ها واقعیت باشند ولی اگه کسی خبر داره به ما هم بگه.




موضوع مطلب :
دوشنبه 90 اسفند 22 :: 1:36 عصر ::  نویسنده : کاله

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز




موضوع مطلب :
دوشنبه 90 اسفند 22 :: 1:34 عصر ::  نویسنده : کاله

آقای پیمان اکبری در مصاحبه با خبرنگار محلی صدا و سیمای استان مازندارن گفت: برد کاله از قبل تعیین شده بود. اکبری عقیده داشت: قطع برق و حواشی بازی باعث باخت تیمش شده و گفت همه آمدند تا کاله را به فینال ببرند. پیمان اکبری همچنین ادامه داد فیلم بازی در دسترس است. به نظر میرسد پیمان اکبری قصد بازی بینی فیلم بازی را دارد. البته پیمان اکبری از داور بازی آقای شفقی راضی نبود. جالب است بدانید پیمان اکبری در حدود یک ماه(کمتر) پیش در یکی از مصاحبه هایش شفقی را بهترین داور و مجد را بهترین ناظر دانست.

آقای اکبری چند سوال: آیا در تهران که 3 بر 1 باختید حواشی زیاد بود؟ کسی برق را قطع کرد؟ داور طرفدار کاله بود؟ آره؟




موضوع مطلب :
یکشنبه 90 اسفند 21 :: 10:6 عصر ::  نویسنده : کاله

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز




موضوع مطلب :
یکشنبه 90 اسفند 21 :: 9:48 عصر ::  نویسنده : کاله

تیم کاله شهر آمل امروز در یک بازی سخت و نفسگیر 3 بر 1 از پیکان برد تا پای دیگر فینال را تشکیل دهد. کاله با این برد ثابت کرد که شهرستانی ها نیز در لیگ حرف زیادی برای گفتن دارند. کاله و سایپا چهارشنبه فینال این مسابقات را شروع می کنند و اولین بازی در کرج برگزار میشود.

هواداران با تعصب کاله بعد از بازی و فینالی شدن کاله از سالن پیامبر اعظم تا خیابان امام رضا را پیاده روی کردند. هوادارن کاله برد این تیم را به یکدیگر تبریک گفته اند و آرزوی برد در فینال را دارند.

 

 

کاله آسیایی




موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >>   >