یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

فروردین 91 - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
پنج شنبه 91 فروردین 17 :: 1:15 عصر ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

بهروز عطایی نسبت به عدم همکاری فدراسیون والیبال با کاله برای بازی های آسیایی اعتراض کرد.

قضیه از این قرار است که بهروز عطایی برای بازی در باشگاه های آسیا از تیم ملی چند بازی کن کمکی درخواست کرد ولی فدراسیون والیبال جواب منفی داد. عدم همکاری فدراسیون موجب اعتراض عطایی شد. عطایی گفت: در روزهای آتی جلسه ای را با ولاسکو و داورزنی خواهیم داشت و اگر نتیجه جلسه منفی باشد دیگر انتظاری از ما نداشته باشید.

عطایی ادامه داد: درست است که المپیکی شدن مهمتر از باشگاه های آسیاست اما در هر دو جام باید نام ایران مدنظر باشد.

وی تصریح کرد: در نشستی که با سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون خواهیم داشت باید به یک تعامل خوب دست پیدا کنیم،‌ ما باید به عنوان نماینده شایسته در پیکارهای جام باشگاههای آسیا شرکت کنیم سالهای سال است که والیبال ایران با نام تیم پیکان در این رقابت ها عنوان قهرمانی باشگاههای قاره را به خود اختصاص داده ما امسال هم مدافع این عنوان خواهیم بود اما نیل به این هدف بدون حضور ملی پوشان میسر نمی شود.

هواداران کاله آمل امیدوار است حق تیم های شهرستانی ضایع نشود... .




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 فروردین 17 :: 1:6 عصر ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

 

خبرگزاری فارس: نظری‌افشار: ابهت تیم ملی والیبال نباید خدشه‌دار شود

فرهاد نظری افشار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص قهرمانی تیم والیبال کاله در لیگ برتر اظهار داشت: لیگ امسال بسیار فشرده برگزار شد و تبعاتش هم مصدومیت برخی از بازیکنان بود. از ابتدای فصل همیشه در سفر بودیم و در بازی فینال شرایط به گونه‌ای شد که چند ساعت در ترافیک ماندیم.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ باید بهتر برنامه‌ریزی می‌کرد، افزود: درست است که بازی‌های تیم ملی موجب شد تا شرایط اینگونه شود، اما مسئولان باید به فکر لیگ هم باشند. چون اگر لیگ خوبی نداشته باشیم، تیم ملی خوبی هم نخواهیم داشت.

بازیکن تیم والیبال کاله آمل درمورد مصدومیتش خاطرنشان کرد: زمانی برای ریکاوری و فیزیوتراپی نداشتیم و به همین دلیل مصدوم شدم. بازیکن خوب در برخی از بازی‌ها باید خوب بازی کند تا تیمش پیروز شود و در برخی دیگر از مسابقات که حساسیت کمتری دارد باید به‌گونه‌ای بازی کند که تیمش پیروز شود و با 60 درصد توان به میدان برود.

نظری‌افشار با اشاره به مدیریت خوب باشگاه کاله گفت: در این فصل همیشه با 70 یا 80 درصد توان بازی کردم و نوسان زیادی نداشتم. در بازی فینال با وجود مصدومیت و به دلیل انگیزه بالایی که داشتم، بسیار تلاش کردم و معتقدم عملکرد خوبی هم داشتم، اما معتقدم قهرمانی کاله نتیجه یک حرکت گروهی بود.

دریافت کننده تیم والیبال کاله آمل عنوان کرد: مدیریت بازیکنان بزرگ خیلی سخت است، اما عطایی به خوبی این کار را انجام داد و بازیکنان هم همیشه به وی احترام می‌گذاشتند. این عامل موجب شد تا کاله قهرمان ایران شود.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال که در فهرست جدید نامش به چشم نمی‌خورد تصریح کرد: تیم ملی در تمام مسابقاتی که میزبان بوده اول یا دوم شده است و در رقابت‌های آسیایی هم باید قهرمان می‌شد. ولاسکو خوش‌شانس بود که در این برهه از زمان به ایران آمد.

وی با بیان اینکه بازیکن نیمکت‌نشین نیستم افزود: در جام‌جهانی هم ملی‌پوشان ایران برابر تیم‌های بزرگ قرار گرفتند و بازیکنان انگیزه بالایی برای پیروزی داشتند و به همین دلیل پدیده شدیم.

نظری‌افشار خاطرنشان کرد: دو سال پدیده لیگ بودم و سال گذشته هم بهترین بازیکن ایران شدم. عزت و بزرگی را خدا می‌دهد و نباید با آنها مغرور شویم.

دریافت کننده قدرتی سابق تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: در رقابت‌هایی که تیم ملی را همراهی کردم و روی نیمکت بودم همیشه به بازیکنان کمک کردم و حتی در وقت‌های استراحت بطری آب به آنها می‌دادم، چراکه دوست داشتم به تیم ملی کمک کنم.

وی گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که پیشرفت کنیم و المپیکی شویم. هیچکس فرهاد نظری مصدوم را نمی‌خواهد؛ همه بازیکن سالم را دوست دارند.

نظری‌افشار ادامه داد: بازیکنی که از تیم ملی کنار گذاشته می‌شود باید حرمت‌ها را حفظ کند و نباید ابهت تیم ملی را زیر پا بگذارد. ولاسکو برای اردو‌های جدید دعوتم کرد، اما به دلیل مصدومیت شرمنده اهالی والیبال شدم.

وی تصریح کرد: مردم همیشه ورزشکاری را دوست دارند که سالم باشد و چون من مصدوم هستم صلاح نمی‌دانم در تیم ملی بازی کنم. می‌روم یک سال تمرین می‌کنم و با سلامت، قدرت و آمادگی کامل برای سال‌های آینده بازخواهم گشت.

نظری‌افشار: ابهت تیم ملی والیبال نباید خدشه‌دار شود

خبرگزاری فارس: دریافت کننده قدرتی تیم والیبال کاله آمل گفت: بازیکنانی که از سوی ولاسکو انتخاب نمی‌شوند نباید ابهت تیم ملی را خدشه‌دار کنند.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 فروردین 17 :: 1:4 عصر ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

پاسور تیم ملی والیبال ایران در آغاز اردوی آمادگی رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: برای کسب سهمیه المپیک باید بهتر از ژاپن کار کنیم.
به گزارش ست پنجم به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران, سعید معروف که پس از مدتها دوباره به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، اظهار کرد: قبل از پایان لیگ برتر والیبال از گوشه و کنار می‌شنیدم که سرمربی تیم ملی گفته که باید به تیم ملی دعوت شوم. البته به صورت مستقیم با من صحبت نشده بود، به هر حال فکر می‌کنم دلیل دعوتم به تیم ملی این بود که خولیو ولاسکو بازی‌های لیگ را مشاهده می‌کرد و با توجه به ارزیابی مسابقات لیگ خواسته تا در اردوی تیم ملی شرکت کنم. من نیز آماده خدمت به کشورم هستم و در کنار سایر بازیکنان برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنم.

بهترین پاسور آسیا با اظهار امیدواری از صعود ایران به المپیک خاطر نشان کرد: قطعا ژاپن حریف اصلی ایران در راه صعود به المپیک است. در سال‌های اخیر ایران و ژاپن بارها با یکدیگر روبرو شده‌اند و در بیشتر بازی‌ها نتایج نزدیکی رقم خورده است و نمی‌توان گفت هیچ یک از این دو تیم به راحتی می‌توانند خود را از پیش برنده بدانند. البته در سال‌های اخیر والیبال ما پیشرفت خوبی داشته و حریفان آسیایی از تیم ایران هراس دارند. امیدوارم این بار هم مثل بازی جام جهانی ایران مقابل ژاپن پیروز شود و سهمیه المپیک را به دست آورد.

وی درباره شرایط تمرین با خولیو ولاسکو گفت: هر مربی شیوه کار مخصوص دارد. من سال قبل هم حدود دو هفته‌ در اردوهای تیم ملی با ولاسکو کار کرده بودم. هر کسی بخواهد در تیم ملی جای بگیرد، باید خودش را با چارچوب کار مربی هماهنگ کند. من حتی روزی که از اردو تیم ملی بیرون رفتم باز هم عنوان کردم که ولاسکو یکی از بهترین‌های والیبال جهان است و ما باید از اطلاعات و دانش ولاسکو استفاده کنیم.

معروف با اشاره به کناره‌گیری خود از اردوی تیم ملی در سال گذشته اظهار کرد: حتی روزی که از تیم ملی دور ماندم، اعتقاد داشتم که ولاسکو می‌تواند به تیم ملی کمک کند. من به دلایل شخصی مدتی از تیم ملی کناره‌گیری کردم وگرنه هیچ مشکل دیگری وجود نداشت. امیدوارم ولاسکو بتواند هر چه بیشتر به ارتقای سطح والیبال ایران کمک کند. ولاسکو به نکته‌های ریز و جزئی والیبال توجه ویژه ای می‌کند. شاید فردی که از بیرون والیبال را نگاه می‌کند، خیلی متوجه این موضوع نشود، ولی کسانی که با والیبال آشنا هستند متوجه تفاوت کار ولاسکو می‌شوند.

سعید معروف یادآورشد: من همیشه آرزو می‌کنم تیم ملی والیبال موفق شود. حتی روزی که در تیم ملی نبودم هم با تمام وجود پیروزی و موفقیت والیبال را می‌خواستم. امیدوارم تیم ملی والیبال ایران با هر بازیکن و مربی که دارد همواره موفق باشد. من نوعی در راه موفقیت تیم ملی مهم نیستم و باید به موفقیت مجموعه فکر کنیم.

وی درباره قهرمانی با کاله نیز گفت: خوشبختانه با تیم کاله در لیگ برتر والیبال ایران قهرمان شدیم. تلاش زیادی کردیم، اما خوشحالم که سرانجام مزد تلاش خود را گرفتیم. امیدوارم چه من در کاله باشم یا نباشم، این تیم هم مثل همه مجموعه والیبال در سال جدید موفق باشد.

پاسور تیم ملی ایران با یادآوری موفقیت‌های والیبال ایران در سال 1390 تاکید کرد: موفقیت ورزش‌های توپی در سال‌های اخیر مرهون والیبال و بسکتبال بوده است. امیدوارم در سال جدید هم با تداوم موفقیت‌های تیم ملی ایران والیبال باز هم در بین سه ورزش اول ایران جای بگیرد.

معروف با اشاره به درخشش بازیکنان جدید والیبال در سال گذشته گفت: ما تا چهار ـ پنج سال گذشته تنها 12 بازیکن مطرح داشتیم، اما حالا هر روز شاهد درخشش ستاره‌های جدید در والیبال هستیم. امسال در لیگ شاهد بودیم که پاسورهای جدیدی پا به میدان گذاشته‌اند و به بزرگ‌ترها این نکته را گوشزد کردند که اگر کسی کم کاری کند، خیلی زود جایگزین می‌شود. در حال حاضر من نیز در کنار همه بازیکنان
دعوت شده به اردو برای راهیابی به المپیک تلاش کنم.




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 فروردین 13 :: 8:46 عصر ::  نویسنده : کاله

ولاسکو انتخاب کرد


خولیو ولاسکو اسامی دعوت شدگان به اولین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان برای شرکت در رقابت های انتخابی المپیک را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال پس از پایان اردوهای مقدماتی تیم ملی که با دعوت از پدیده های لیگ برگزار شد، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 34 بازیکن را برای شرکت در اولین مرحله اردوی آمادگی تیم های الف و ب کشورمان که از 14 فروردین آغاز می شود را اعلام کرد:

تیم الف ایران:

1- علیرضا نادی
2- سید محمد موسوی
3- میر سعید معروف
4- مهدی مهدوی
5- امیر غفور
6- فرهاد پیروت پور
7- حمزه زرینی
8- پویا فیاضی
9- فرهاد قائمی
10- مجتبی میرزاجانپور
11- سعید مصطفی وند
12- علیرضا جدیدی
13- فرهاد ظریف
14- مجتبی یوسفی

تیم ب ایران1

1- آرش کشاورزی
2- فرهاد سال افزون
3- فرزاد ملا بهرامی
4- محمدطاهر وادی
5- علیرضا سلیمانی
6- شهرام محمودی
7- رضا قرا
8- محمد حسن صنوبری
9- آرمین تشکری
10- سامان فائزی
11- مسعود غلامی
12- پیمان کریمی
13- علیرضا مباشری
14- عارف باقرزاده
15- محمدرضا حسینی پویا
16- مجتبی قلیزاده
17- مهدی کریمی
18- ناصر رحیمی
19- یاشار شاهینی
20-  حامد تاروردی (در صورت موافقت پزشک به جمع اردو نشینان اضافه می شود)

تمرینات تیم الف به سرمربیگری خولیو ولاسکو و تمرینات تیم ب به سرمربیگیری خوان سیچلو، تحت نظر خولیو ولاسکو هر روز در نوبت صبح و عصر برگزار می شود. همچنین ادواردو به عنوان بدنساز، احمد مساجدی به عنوان مترجم، علیرضا پیشیاره به عنوان ماساژور و رضا ابراهیمی، جهانگیر سید عباسی، ناصر شهنازی، مسعود آرمات و محمد وکیلی، غلامرضا مومنی مقدم به عنوان مربیان داوطلب در اردوی تیم ملی در این تمرینات حضور خواهند داشت که اردو به صورت سه روز تمرین و یک روز استراحت برگزار می شود.


مردان والیبال ایران 23 آوریل برابر با سوم اردیبهشت برای برگزاری دو دیدار دوستانه و تدارکاتی عازم کشورهای اسلوونی و صربستان خواهد شد. تیم ملی والیبال در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت با تیم ملی اسلوونی و روزهای هفتم و هشتم اردیبهشت با تیم ملی والیبال صربستان دو دیدار دوستانه برگزار می کند.
در صورت نهایی شدن اقدامات انجام شده جهت صدور روادید و ویزا، ملی پوشان کشورمان پس از صربستان جهت برگزار چند دیدار دوستانه به پورتوریکو سفر خواهند کرد و در نهایت چند روز مانده به آغاز رقابت های انتخابی المپیک دو دیدار دوستانه در شانگهای چین با تیم ملی این کشور برگزار می کنند.

لازم به ذکر است این مرحله از اردوی آمادگی تا مسابقات انتخابی المپیک که خرداد ماه سال جاری در توکیو ژاپن برگزار می شود، ادامه دارد تا در پایان این اردو از بین این 34 بازیکن، 14 نفر برای شرکت در رفابت های مذکور انتخاب شوند.

حضور پر رنگ بازیکنان تیم کاله و مازندرانی های حاضر در لیگ برتر در اردوی تیم ملی. غایبان بزرگ این لیست فرهاد نظری افشار و عادل غلامی هستند که هر دو بازیکن تیم کاله آمل میباشند.




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 فروردین 13 :: 8:42 عصر ::  نویسنده : کاله

 

انعکاس قهرمانی کاله در سایت فدراسیون جهانی والیبال

فدراسیون جهانی والیبال منتشر کرد: "کاله قهرمانی ایران را مهر و موم کرد".
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سایت FIVB با انتشار مطلبی با عنوان "کاله قهرمانی ایران را مهر و موم کرد" بر روی صفحه اصلی وب سایت خود از قهرمانی تیم والیبال کاله مازندران در لیگ برتر والیبال ایران که با برگزاری 192 مسابقه به پایان رسید، گزارش داد. در این مطلب آمده که تیم والیبال کاله مازندران پس از پنج سال حضور در لیگ برتر والیبال مردان باشگاههای ایران برای اولین بار به مقام قهرمانی این رقابت ها رسید تا در سال 2012  به عنوان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی باشگاههای مردان آسیا در شانگهای چین شرکت کند.


 

 
Kaleh saw off 14 other teams to take the crown

Tehran, Iran, March 27, 2012 – Kaleh clinched the Iran Men’s Super League title on March 19, seeing off Saipa in straight sets (25-20, 25-15, 25-15).

It was the side’s first ever title after five years in the league and they will now travel to Shanghai, China for the Asian Men’s Club Championship to fight for a place at the FIVB Volleyball Men’s Club World Championship.

A total of 14 competed in this year’s competition across 192 matches.




موضوع مطلب :
<   1   2   3   >