یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

نباید تیم ملی را خدشه دار کرد - کاله شهر آمل
 
کاله شهر آمل
پنج شنبه 91 فروردین 17 :: 1:6 عصر ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

 

خبرگزاری فارس: نظری‌افشار: ابهت تیم ملی والیبال نباید خدشه‌دار شود

فرهاد نظری افشار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در خصوص قهرمانی تیم والیبال کاله در لیگ برتر اظهار داشت: لیگ امسال بسیار فشرده برگزار شد و تبعاتش هم مصدومیت برخی از بازیکنان بود. از ابتدای فصل همیشه در سفر بودیم و در بازی فینال شرایط به گونه‌ای شد که چند ساعت در ترافیک ماندیم.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ باید بهتر برنامه‌ریزی می‌کرد، افزود: درست است که بازی‌های تیم ملی موجب شد تا شرایط اینگونه شود، اما مسئولان باید به فکر لیگ هم باشند. چون اگر لیگ خوبی نداشته باشیم، تیم ملی خوبی هم نخواهیم داشت.

بازیکن تیم والیبال کاله آمل درمورد مصدومیتش خاطرنشان کرد: زمانی برای ریکاوری و فیزیوتراپی نداشتیم و به همین دلیل مصدوم شدم. بازیکن خوب در برخی از بازی‌ها باید خوب بازی کند تا تیمش پیروز شود و در برخی دیگر از مسابقات که حساسیت کمتری دارد باید به‌گونه‌ای بازی کند که تیمش پیروز شود و با 60 درصد توان به میدان برود.

نظری‌افشار با اشاره به مدیریت خوب باشگاه کاله گفت: در این فصل همیشه با 70 یا 80 درصد توان بازی کردم و نوسان زیادی نداشتم. در بازی فینال با وجود مصدومیت و به دلیل انگیزه بالایی که داشتم، بسیار تلاش کردم و معتقدم عملکرد خوبی هم داشتم، اما معتقدم قهرمانی کاله نتیجه یک حرکت گروهی بود.

دریافت کننده تیم والیبال کاله آمل عنوان کرد: مدیریت بازیکنان بزرگ خیلی سخت است، اما عطایی به خوبی این کار را انجام داد و بازیکنان هم همیشه به وی احترام می‌گذاشتند. این عامل موجب شد تا کاله قهرمان ایران شود.

بازیکن سابق تیم ملی والیبال که در فهرست جدید نامش به چشم نمی‌خورد تصریح کرد: تیم ملی در تمام مسابقاتی که میزبان بوده اول یا دوم شده است و در رقابت‌های آسیایی هم باید قهرمان می‌شد. ولاسکو خوش‌شانس بود که در این برهه از زمان به ایران آمد.

وی با بیان اینکه بازیکن نیمکت‌نشین نیستم افزود: در جام‌جهانی هم ملی‌پوشان ایران برابر تیم‌های بزرگ قرار گرفتند و بازیکنان انگیزه بالایی برای پیروزی داشتند و به همین دلیل پدیده شدیم.

نظری‌افشار خاطرنشان کرد: دو سال پدیده لیگ بودم و سال گذشته هم بهترین بازیکن ایران شدم. عزت و بزرگی را خدا می‌دهد و نباید با آنها مغرور شویم.

دریافت کننده قدرتی سابق تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: در رقابت‌هایی که تیم ملی را همراهی کردم و روی نیمکت بودم همیشه به بازیکنان کمک کردم و حتی در وقت‌های استراحت بطری آب به آنها می‌دادم، چراکه دوست داشتم به تیم ملی کمک کنم.

وی گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که پیشرفت کنیم و المپیکی شویم. هیچکس فرهاد نظری مصدوم را نمی‌خواهد؛ همه بازیکن سالم را دوست دارند.

نظری‌افشار ادامه داد: بازیکنی که از تیم ملی کنار گذاشته می‌شود باید حرمت‌ها را حفظ کند و نباید ابهت تیم ملی را زیر پا بگذارد. ولاسکو برای اردو‌های جدید دعوتم کرد، اما به دلیل مصدومیت شرمنده اهالی والیبال شدم.

وی تصریح کرد: مردم همیشه ورزشکاری را دوست دارند که سالم باشد و چون من مصدوم هستم صلاح نمی‌دانم در تیم ملی بازی کنم. می‌روم یک سال تمرین می‌کنم و با سلامت، قدرت و آمادگی کامل برای سال‌های آینده بازخواهم گشت.

نظری‌افشار: ابهت تیم ملی والیبال نباید خدشه‌دار شود

خبرگزاری فارس: دریافت کننده قدرتی تیم والیبال کاله آمل گفت: بازیکنانی که از سوی ولاسکو انتخاب نمی‌شوند نباید ابهت تیم ملی را خدشه‌دار کنند.




موضوع مطلب :