یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

معروف: مزدم را گرفتم - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
پنج شنبه 91 فروردین 17 :: 1:4 عصر ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

پاسور تیم ملی والیبال ایران در آغاز اردوی آمادگی رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: برای کسب سهمیه المپیک باید بهتر از ژاپن کار کنیم.
به گزارش ست پنجم به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران, سعید معروف که پس از مدتها دوباره به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، اظهار کرد: قبل از پایان لیگ برتر والیبال از گوشه و کنار می‌شنیدم که سرمربی تیم ملی گفته که باید به تیم ملی دعوت شوم. البته به صورت مستقیم با من صحبت نشده بود، به هر حال فکر می‌کنم دلیل دعوتم به تیم ملی این بود که خولیو ولاسکو بازی‌های لیگ را مشاهده می‌کرد و با توجه به ارزیابی مسابقات لیگ خواسته تا در اردوی تیم ملی شرکت کنم. من نیز آماده خدمت به کشورم هستم و در کنار سایر بازیکنان برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنم.

بهترین پاسور آسیا با اظهار امیدواری از صعود ایران به المپیک خاطر نشان کرد: قطعا ژاپن حریف اصلی ایران در راه صعود به المپیک است. در سال‌های اخیر ایران و ژاپن بارها با یکدیگر روبرو شده‌اند و در بیشتر بازی‌ها نتایج نزدیکی رقم خورده است و نمی‌توان گفت هیچ یک از این دو تیم به راحتی می‌توانند خود را از پیش برنده بدانند. البته در سال‌های اخیر والیبال ما پیشرفت خوبی داشته و حریفان آسیایی از تیم ایران هراس دارند. امیدوارم این بار هم مثل بازی جام جهانی ایران مقابل ژاپن پیروز شود و سهمیه المپیک را به دست آورد.

وی درباره شرایط تمرین با خولیو ولاسکو گفت: هر مربی شیوه کار مخصوص دارد. من سال قبل هم حدود دو هفته‌ در اردوهای تیم ملی با ولاسکو کار کرده بودم. هر کسی بخواهد در تیم ملی جای بگیرد، باید خودش را با چارچوب کار مربی هماهنگ کند. من حتی روزی که از اردو تیم ملی بیرون رفتم باز هم عنوان کردم که ولاسکو یکی از بهترین‌های والیبال جهان است و ما باید از اطلاعات و دانش ولاسکو استفاده کنیم.

معروف با اشاره به کناره‌گیری خود از اردوی تیم ملی در سال گذشته اظهار کرد: حتی روزی که از تیم ملی دور ماندم، اعتقاد داشتم که ولاسکو می‌تواند به تیم ملی کمک کند. من به دلایل شخصی مدتی از تیم ملی کناره‌گیری کردم وگرنه هیچ مشکل دیگری وجود نداشت. امیدوارم ولاسکو بتواند هر چه بیشتر به ارتقای سطح والیبال ایران کمک کند. ولاسکو به نکته‌های ریز و جزئی والیبال توجه ویژه ای می‌کند. شاید فردی که از بیرون والیبال را نگاه می‌کند، خیلی متوجه این موضوع نشود، ولی کسانی که با والیبال آشنا هستند متوجه تفاوت کار ولاسکو می‌شوند.

سعید معروف یادآورشد: من همیشه آرزو می‌کنم تیم ملی والیبال موفق شود. حتی روزی که در تیم ملی نبودم هم با تمام وجود پیروزی و موفقیت والیبال را می‌خواستم. امیدوارم تیم ملی والیبال ایران با هر بازیکن و مربی که دارد همواره موفق باشد. من نوعی در راه موفقیت تیم ملی مهم نیستم و باید به موفقیت مجموعه فکر کنیم.

وی درباره قهرمانی با کاله نیز گفت: خوشبختانه با تیم کاله در لیگ برتر والیبال ایران قهرمان شدیم. تلاش زیادی کردیم، اما خوشحالم که سرانجام مزد تلاش خود را گرفتیم. امیدوارم چه من در کاله باشم یا نباشم، این تیم هم مثل همه مجموعه والیبال در سال جدید موفق باشد.

پاسور تیم ملی ایران با یادآوری موفقیت‌های والیبال ایران در سال 1390 تاکید کرد: موفقیت ورزش‌های توپی در سال‌های اخیر مرهون والیبال و بسکتبال بوده است. امیدوارم در سال جدید هم با تداوم موفقیت‌های تیم ملی ایران والیبال باز هم در بین سه ورزش اول ایران جای بگیرد.

معروف با اشاره به درخشش بازیکنان جدید والیبال در سال گذشته گفت: ما تا چهار ـ پنج سال گذشته تنها 12 بازیکن مطرح داشتیم، اما حالا هر روز شاهد درخشش ستاره‌های جدید در والیبال هستیم. امسال در لیگ شاهد بودیم که پاسورهای جدیدی پا به میدان گذاشته‌اند و به بزرگ‌ترها این نکته را گوشزد کردند که اگر کسی کم کاری کند، خیلی زود جایگزین می‌شود. در حال حاضر من نیز در کنار همه بازیکنان
دعوت شده به اردو برای راهیابی به المپیک تلاش کنم.




موضوع مطلب :