یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

بهمن 90 - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
سه شنبه 90 بهمن 18 :: 8:24 عصر ::  نویسنده : کاله

سلام.خدانگهدار

دوستان عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه.

اول از فوتبال شروع کنیم. بوفون بهترین دروازه بان جهان شد. کاسیاس هم در رده دوم قرار گرفت.مؤدب چک و فان در سار و اولی ورکان و دیدا در رده های بعدی هستند.  گل تقدیم شما اما عشق ما والدس در رده هفتم قرار گرفته است گل تقدیم شما.

راسی فرگوسن و ونگر هم مربی های برتر جهان اند. در این رده بندی ابراهیمی (مربی ذوب اهن) با 5 امتیاز در رده 158 قرار دارد.

 

حالا والیبال. راسی کاله در خانه ارومیه ، شهرداری این شهر رو شکست داد و در رده سوم ماندی شد. پیکان و سایپا3بر0 هم بردند.

اما فردا چهارشنبه کاله با بانک کشاورزی بازی میکنه. که 100% برنده است. در بندرعباس هم پیکان با المهدی بازی میکنه و در اهواز نفت با پیشگامان کویر یزدی بازی میکنه که با گیتی پسند هم امتیازه. به نظر نمیرسه یزدی ها کار سختی داشته باشند. اما در حساس ترین بازی این هفته که تنور مسابقات را حسابی داغ تر میکند سایپا در کرج با گیتی پسند اصفهان بازی میکند. مشهد با شهرداری ارومیه بازی میکند. ارومیه ای که از کاله 3 بر 2 در خانه اش باخت. در تبریز هم بازی نیمه حساس دیگری بین شهرداری تبریز و باریج اسانس برگزار میشود. باریج چهارشنبه 26 بهمن با کاله بازی میکنه. پدیده لیگ امسال در گنبد به مصاف با کرمان قعرنشین میرود. همه بازی ها راس ساعت 17 برگزار خواهد شد.

 

قابل توجه شما باشد که بانک کشاورزی ، سایپا و گنبد را شکست داده پس تیمی ضعیفی نیست. برای همین فردا میاییم و زرد پوشان کاله را تشویق میکنیم تا سفید پوشان تهران را ببریم. 

تا بعد ...  یا علی ... بای ... 

 

 




موضوع مطلب :
شنبه 90 بهمن 15 :: 11:15 عصر ::  نویسنده : کاله

سلام.خدانگهدار

لیگ برتر والیبال ایران فردا یکشنبه برگزار میشود.

در هفته هفتم دور برگشت لیگ والیبال رقابت های جالب و حساسی برگزار میشود.

در تهران نوین کشاورز میزبان هاوش گنبد است و در اهواز  نفت در مقابل پیکان صدرنیشین قرار میگیرد. در اصفهان گیتی پسند این شهر در مقابل المهدی قرار میگیرد و به نظر نمی رسد کار سختی داشته باشد. پیشگامان پدیده جدید لیگ که از کاله آمل 3بر0 باخت در مقابل مشهدالرضا قرار میگیرد. نبرد باریج اسانس و سایپا و روبرو شدن غفور و فیاضی دیدنی خواهد بود. اما در غول بازی های این هفته ارومیه در شهرش از کاله پذیرایی میکند. رودرویی زارع و مصطفی وند و بهبودی با کهکشانی های کاله جالب خواهد بود. در ضمن مهران زارع سال 89 در کاله بازی میکرد.

در آخرین بازی این هفته هم کرمان و شهرداری تبریز در مقابل هم قرار میگیرند که برای کرمان یک باد آورده محسوب میشود.

تمام بازی ها راس ساعت 17 برگزار خواهد شد.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 بهمن 13 :: 1:16 عصر ::  نویسنده : کاله

کاله آمل 3    -   پیشگامان کویر یزد 0

 

کاله سوم ماند... . 




موضوع مطلب :
<   1   2   3   4