یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

بهمن 90 - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
سه شنبه 90 بهمن 25 :: 4:3 عصر ::  نویسنده : کاله

سلام. تنور لیگ برتر والیبال حسابی داغ داغه.

اهواز شاهد دیدار نفت این شهر با نوین کشاورز تهرانه. در کرج حساس ترین بازی دور برگشت بین خودروسازان انجام میشود. سایپا و پیکان تیم های اول و دوم لیگ برتر هستند. پیکان که هفته قبل از 3 امتیاز ممکن فقط 2 امتیاز گرفت باعث شد تا اختلاف با کاله به 2 امتیاز برسد. در این صورت اگر پیکان ببازد و کاله ببرد جایگاه کاله و پیکان عوض خواهد شد و کاله به یک قدمی صدر میرسد. پیشگامان کویر یزد هم در یزد از ارومیه پذیرایی می کند. در تبریز دیدار شهرداری تبریز با المهدی نیز می تواند زیبا باشد. در اصفهان هاوش و گیتی پسند باهم بازی می کنند. بازی مشهدالرضا و کرمان نیز در مشهد برگزرا میشود. چشم همه والیبالییها به بازی کاله و باریج اسانس و همیچنین سایپا پیکان دوخته شده است. آیا در هفته مرگ مسابقات کاله به صدر نزدیک تر میشود؟

در ضمن فردا ساعت 17 کاله  از باریج اسانس پذیرایی می کند.




موضوع مطلب : بازیهای لیگ
یکشنبه 90 بهمن 23 :: 8:40 عصر ::  نویسنده : کاله

کاله امروز هم برد. تیم کاله شهر آمل امروز با نتیجه 3 بر صفر از تیم ته جدولی کرمان برد تا اختلاف 3 امتیازش را با پیکان به 2 امتیاز کاهش دهد. البته کاله هنوز پس از 4 هفته پیاپی 3 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. در لیگ برتر والیبال امروز در اولین بازی نوین کشاورز 3 بر صفر مشهدالرضا را شکست داد. گیتی پسند اصفهان هم 3 بر صفر از شهرداری تبریز برد تا به جایگاه سابق خود برگدد. اما در ارومیه هم شهرداری این شهر 3 بر صفر نفت را شکست داد تا همچنان به پلی آف امیدوار باشد. سایپا هم 3 بر 1 از المهدی برد. در این بازی الهمدی گیم اول و دوم را بد بازی کرد اما رفته رفته بهتر شد اما از روی بدشانسی محض نتوانست سایپا را شکست دهد. اما در کاشان هم نتیجه طوفانی ترین بازی 3 بر 2 به نفع میزبان بود. هاوش با این باخت همچنان میتواند به پلی آف امیدوار باشد. ولی این شکست کار دست داد. گیم های اول تا چهارم به نوبت به نفع تیم تمام شد تا اینکه در گیم پنجم این نوبت بهم خورد و کاشانی ها دو گیم چهارم و پنجم را بردند تا اخطاری به کاله حریف بعدی خود دهند. اما ناباور کردنی ترین نتیجه این هفته برد 3 بر 2 پیکان است. گرفتن 2 گیم از پیکان توسط پیشگامان دور از انتظار بود.

لازم به ذکره که کاله با نتایج 25 - 16 و 25 - 17 و 25 - 16 کرمان را شکست داد. کاله چهارشنبه با باریج بازی داره.  جدیدی و غفور میتوانند برای کاله دردسر ساز باشند. هردو بازیکن انگیزه زیادی برای برد تیم کاله را دارند. این باز ساعت 17 در مجموعه ورزشی پیامبراعظم آمل برگزار میشود.




موضوع مطلب : بازیهای لیگ
یکشنبه 90 بهمن 23 :: 2:5 عصر ::  نویسنده : کاله

سلام.

امروز کاله و کرمان در کرمان باهم بازی میکنند. هفته نهم برگشت سوپر لیگ والیبال امروز برگزار میشود.

همانطور که گفته شد کاله با کرمان ته نشین بازی میکنه. شهنازی و عطایی امروز نبردی نابرابر دارند. عطایی با نیمی از بازیکنان تیم ملی به کرمان میرود. در تهران دو دیدار برگزار میشود ساعت 15 بانک کشاورزی با مشهدالرضا و ساعت 17 حساس ترین بازی لیگ بین تیم های پیکان و پیشگامان. المهدی بندرعباس هم با سایپا دیدار میکند. به نظر نمیرسد سایپا کار سختی داشته باشد. این بازی در بندرعباس برگزار میشود. اما ارومیه امروز هم باید طوفان والیبال کشور باشد و با 10.000 حامی مقابل نفت اهواز بازی میکند.  بازی گیتی و شهرداری تبریز هم از حساسیت خاصی برخوردار است. اما نفسگیر ترین بازی این هفته در کاشان و بین تیم های باریج اسانس و هاوش گنبد برگزار میشود. نبرد دو تیم متحول شده لیگ احتمالا زیبا خواهد بود.

کاله شهر آمل چهارشنبه با باریج اسانس کاشان بازی می کند.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 90 بهمن 20 :: 10:56 صبح ::  نویسنده : کاله

کاله دیروز در سالن پیامبر اعظم میزبان تیم کشاورزی بود که توانست این تیم را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد. کاله گیم اول این مسابقه را کاملا سر تر از حریف بود و 25 - 14 او را شکست داد. گیم دوم هم 25 - 21 به نفع کاله تمام شد. گیم سوم کشاورزی با اختلاف بسیار کم یعنی 28-26 تیم کاله را شکست داد. اما گیم چهارم این مسابقه که بسیار جنجالی و پر هیجان شده بود و سالن به یک باره لرزید و هواداران با تمام وجود تیم کاله رو تشویق می کردند به نفع کاله تمام شد. کاله این گیم را درحالی که 7 امتیاز عقب بود با تشویق بی همتا تماشاگرانش توانست 25 - 23 ببرد. رضا قرا توانست با گرفتن امتیاز 25 برای کاله ختمه دهنده این بازی باشد.

اما سایر مسابقات؛

پیکان به سختی و با نتیجه 3 بر 2 از المهدی برد تا یک رده پایین تر آماده و اختلافش با کاله به 3 امتیاز برسد. پیشگامان هم در اهواز 3 بر 2 نفت این شهر را شکست داد. تیم سایپا هم  3 بر 0 گیتی پسند را شکست داد تا ثابت شود کهکشانی ها هیچ هستند. گیتی پسند با این باخت یک رده پایین تر آمد و پس از پیشگامان در رده ششم قرار گرفت.شهرداری ارومیه 3 بر 0 از مشهدالرضا برد تا همچنان تعقیب کننده کاله باشد. باریج اسانس هم با نتیجه جالب 3 بر 2 شهرداری تبریز را برد. هاوش هم در جلوی چشم 2500 گنبدی از کرمان ته جدولی برد. لازم به ذکر است سایپا با 51 امتیاز اول ، پیکان هم با 51 امتیاز دوم ، کاله با سه امتیاز کمتر یعنی 48 امتیاز سوم است. ارومیه هم با 41 امتیاز چهارم است. گنبد هم پنجم.

کاله شهر آمل یکشنبه با تیم کرمان ته جدولی بازی می کند. این بازی در کرمان و ساعت 17 بر گزار خواهد شد. به نظرم نمیرسه که کاله کار سختی داشته باشه. اما بازی پیکان و پیشگامان هم بسیار مهم و احتمالا جذاب خواهد بود.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 90 بهمن 18 :: 11:16 عصر ::  نویسنده : کاله

 

عبدالرضا علیزادهعبدالرضا علیزاده در هالی از ابهام.

عبدالرضا علیزاده به علت آسیب دیدگی از ناحیه مچ و کتف شاید فردا در مقابل بانک کشاورزی(نوین) بازی نکند و رافع بجاش بیاد.

البته پزشک تیم کاله ابراز امیدواری کرد و گفت: مشکل عبدالرضا هر چند جدی به نظر میرسد ولی میتوان با دو سه روز زیر نظر گرفتنش او را دوباره سرپا کرد. البته اگر فردا بازی کنه احتمال مصدومیت دوبارش به 80% میرسه.

ولی در هر حال امیدوارم عبدالرضا فردا بازی کنه و هیچ مشکلی براش پیش نیاد.

 

کاله - بانک کشاورزی ، فردا چهارشنبه 19 بهمن 90 ، سالن پیامبر اعظم و انشالله برد کـــالــــه.




موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   >