یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

پاسور خارجی!!!! - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
جمعه 91 اردیبهشت 22 :: 8:14 عصر ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

بازیکن خارجی فراتر از آسیا می‎خواهیم/ ولاسکو بازیکنان ترکیب اصلی را نمی‎دهد

سرمربی تیم والیبال کاله آمل که در فهرست بازیکنان معرفی شده به کنفدراسیون آسیا جای یک نفر را خالی گذاشته شده است، گفت: می‎خواهم این جای خالی را بازیکن خارجی که فراتر از ایران و آسیاست، پر کنم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه تیم کاله برای حضور در مسابقات باشگاه‎های آسیا همه بازیکنانش را در اختیار نخواهد داشت، اظهار داشت: با خولیو ولاسکو صحبت کردم تا بدانم تکلیف تیمم برای حضور در مسابقات و حتی اردوهای تمرینی چیست و روی چه بازیکنانی می‎توانم حساب کنم.

وی تصریح کرد: ولاسکو هم گفت که اجازه نمی‎دهد از ترکیب اصلی تیم ملی بازیکنی با کاله تمرین کند و در مسابقات باشگاه‎های آسیا شرکت کند. این اجازه به بازیکنانی داده می‌شود که در تیم ملی فرصت کمتری برای بازی کردن پیدا می‎کنند. بنابراین از حالا می‎دانم که علیرضا نادی و سعید معروف را در اختیار نخواهم داشت و در پست این دو بازیکن باید روی نفرات دیگر حساب کنم.

سرمربی تیم والیبال کاله تاکید کرد: در هر صورت با در نظر گرفتن این موارد فهرست اولیه بازیکنان را جهت شرکت در مسابقات باشگاه‎های آسیا به AVC ارسال کردیم. البته در این فهرست جای یک بازیکن را خالی گذاشتیم و فقط 18 بازیکن را معرفی کردیم. هرچند که بعد از این و برای معرفی بازیکن نوزدهم جریمه خواهیم شد.

عطایی ادامه داد: خالی گذاشتن جای یک بازیکن از این جهت بود که دنبال جذب یار خارجی هستیم. من در فهرست اعلام شده به AVC برای هر پستی بازیکن جایگزین در نظر گرفته‌ام اما برای پشت خط زن هیچ گزینه‌ای نداشتم به همین دلیل جای او را خالی گذاشتم.

وی به شرایطی که تیم کاله برای جذب بازیکن خارجی لحاظ کرده است، اشاره کرد و گفت: بازیکن خارجی را فقط در این مقطع و برای حضور در مسابقات باشگاه‎های آسیا جذب می‌کنیم اما قصد داریم در این مقطع هم بازیکنی را به خدمت بگیریم که والیبالی فراتر از ایران و آسیا داشته باشد.

سرمربی تیم کاله خاطرنشان کرد: مشکل ما برای جذب بازیکن خارجی این است که در این مقطع خیلی از تیم‎ها درگیر مسابقات  انتخابی المپیک یا لیگ جهانی هستند و در صورت صعود حتما اجازه انتقال به یک تیم باشگاهی را نخواهند داشت همان طور که این شرایط برای بازیکنان ملی‎پوش خودمان وجود دارد.

عطایی تصریح کرد: به همین دلیل نیم نگاهی به تیم‌های خوبی داریم که موفق نشدند در رقابت‎های انتخابی المپیک شرکت کنند. شاید اینگونه بهتر و راحت‎تر بتوانیم گزینه مورد نظر خود را جذب کنیم. در هر صورت تا حالا چند گزینه خاص در نظر داشتیم که در مورد جذب آنها به نتیجه نرسیدیم اما حتما تا پایان اردیبهشت ماه تکلیف بازیکن خارجی کاله مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال کاله نماینده ایران در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیاست که طی روزهای 10 تا 18 تیرماه در شانگهای چین برگزار می‎شود. به همین منظور این تیم از شنبه گذشته (16 اردیبهشت) تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده است. کاله در گروه دوم این رقابت‎ها با نمایندگان قطر، ازبکستان و میانمار هم‌گروه است. چین، ویتنام، افغانستان و امارات (گروه اول)، قزاقستان، اندونزی، هند و کویت (گروه سوم)، ژاپن، تایلند، تاجیکستان، سنگاپور و مغولستان (گروه چهارم) دیگر کشورهایی هستند که در این مسابقات نماینده دارند.




موضوع مطلب :