یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

برترین ها کاپ گرفتند - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
یکشنبه 91 اردیبهشت 10 :: 8:54 صبح ::  نویسنده : علیرضا صادقی سرهنگی

ه گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، این مراسم از ساعت 18:30 در سالن هگمتانه هتل المپپیک آغاز شد و در ابتدای این مراسم منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گزارشی از روند برگزاری لیگ برتر والیبال در سال 90 ارائه کرد.
وی قهرمانی والیبال ایران در قاره آسیا و حضور شایسته در بازی های جام جهانی ژاپن را حاصل تمامی مسابقات والیبال سال 90 دانست و گفت: افتخارآفرینی والیبال کاری بود که خانواده والیبال با کمک یکدیگر انجام داد.
رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص لیگ برتر سال 90 مردان و زنان ایران نیز گفت: لیگ برتر زنان با حضور هشت تیم در یک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار شد که بعد از 52 بازی، تیم والیبال بانوان گیتی پسند عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم های گاز تهران و ذوب آهن اصفهان در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
پورحسن در تشریح لیگ برتر مردان نیز گفت: مسابقات والیبال باشگاه های برتر مردان نیز با حضور 24 تیم در یک گروه بسیار فشرده برگزار شد که دلیل اصلی این موضوع حضور تیم ملی والیبال مردان ایران در بازی های قهرمانی آسیا و جام جهانی بود.
وی خاطر نشان کرد: لیگ برتر والیبال مردان نیز بعد از دو دوره مقدماتی و پلی اف و انجام  192 دیدار با قهرمانی کاله مازندان ونایب قهرمانی سایپای البرز به پایان رسید. همچنین تیم های پیکان و شهرداری ارومیه نیز سوم مشترک شدند.
رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پایان تاکید کرد: در لیگ 90 به این نتیجه رسیدم که لیگ باید با 12 تیم برگزار شود و مرحله پلی آف آن نیز تغییر کند. در سال 92 حتما این برنامه پیاده خواهد شد اما در سال 91 لیگ برتر والیبال با همان 14 یتم برگزار می شود و چهار تیم آخر جدول به دسته یک سقوط خواهند کرد.
در ادامه این مراسم فیلمی از لیگ برتر والیبال سال 90 نمایش داده شد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت زیرا به نوعی یادآور هیجان و استرس لیگ برتر والیبال به ویژه در مرحله پلی آف بود.
سپس کاپ، احکام و مدال تیم های اول تا سوم لیگ برتر مردان و زنان کشور در سال90 به تیم ها و بازیکنان اهدا شد که ابتدا نمایندگان تیم های ذوب آهن، گاز تهران و گیتی پسند اصفهان به ترتیب به عنوان مقام های سوم تا اول لیگ برتر والیبال بانوان سال 90 برای دریافت کاپ، احکام و مدال های خود به بالای جایگاه دعوت شدند.
بعد از زنان، نمایندگان تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران که عنوان سوم مشترک لیگ برتر مردان سال 90 را به دست آورده بودند، برای دریافت کاپ و مدال های خود به جایگاه رفتند که محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و سردار باران چشمه مدیرکل تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح هدایایی آنان را به نمایندگان این تیم ها اهدا کردند.
همچنین هاشمی و نفرزاده به عنوان سرپرست و سرمربی تیم والیبال سایپا و منصوری و عطایی به عنوان سرپرست و سرمربی تیم کاله مازندران که در لیگ سال 90 مردان عنوان های نایب قهرمانی و قهرمانی را به دست آورده بودند برای
 دریافت کاپ ، احکام قهرمانی و مدال های بازیکنان خود به جایگاه فراخوانده شدند.




موضوع مطلب :