یاران کاله آمل

یاران کاله آمل

بهترین سرمربی والیبال ایران - کاله شهر آمل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
کاله شهر آمل
چهارشنبه 91 فروردین 23 :: 12:50 عصر ::  نویسنده : کاله

بهترین سرمربی لیگ برتر والیبال گفت:برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به یک پاسور با تجربه نیاز داریم و باید دو بازیکن خارجی جذب کنیم.

http://up.vatandownload.com/images/p2x54xwnxk0sehfn3yh8.jpg

بهروز عطایی پس از معرفی به عنوان بهترین مربی لیگ برتر والیبال، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: باید از کسانی که این عنوان را به من داده‌اند تشکر کنم. البته من نیز به عنوان عضوی از مجموعه کاله برای موفقیت تیم والیبال این باشگاه تلاش کرده‌ام و بدون همکاری سایر دوستان موفقیت و قهرمانی در لیگ امکان پذیر نبود.

وی افزود: مطمئنم دوستان شایسته دیگری نیز در سایر تیم‌ها فعالیت می‌کنند که شایستگی معرفی به عنوان بهترین مربی لیگ را دارند و از این جهت شاید من تنها قدری خوش شانس‌تر بودم. جا دارد تا از همه دوستان، بازیکنان و مجموعه مدیریت باشگاه کاله که زمینه موفقیت این تیم را فراهم آورده‌اند، قدردانی کنم.

سرمربی تیم والیبال کاله با اشاره به رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا با حضور چند بازیکن ملی‌پوش از این تیم در اردوی تیم ملی گفت: اولویت، همیشه با تیم ملی است و بازیکنان ایران باید در خدمت تیم ملی کشورشان باشند. در عین حال انتظار داریم تا فدراسیون با باشگاه کاله به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا همکاری کند و حداقل لیست بازیکنانی که به تیم ملی دعوت نمی‌شوند را به ما اعلام کنند تا بتوانیم بازیکنان مورد نظر را به کنفدراسیون معرفی کنیم. قطعا برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا به یک پاسور با تجربه نیاز داریم و باید دو بازیکن خارجی جذب کنیم.




موضوع مطلب :